Er min (gifte) nabo forelsket i mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2018

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Hun siger altså ikke at hun har været sammen med sin kæreste i 6 år. Hun siger hun har været her på baby.dk i 6 år. De kan jo snildt have været sammen i 15 år og have store børn  

Ikke at det gør utroskab legalt. Bestemt ikke. Men ret skal være ret  

Hov - ja mig der husker forkert. Sorry. Men det ændrer ikke på at hendes spørgsmål bør være "hvordan får vi mere spænding i vores liv?" frem for hvad vi tænker naboen synes om hende. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2018

Anonym

mor:) skriver:

Hov - ja mig der husker forkert. Sorry. Men det ændrer ikke på at hendes spørgsmål bør være "hvordan får vi mere spænding i vores liv?" frem for hvad vi tænker naboen synes om hende. 

Overhovedet ikke nej. Vi er skam helt enige. 

Anmeld Citér

18. juni 2018

Anonym

Ikke meget TS har bidraget med siden tråden blev oprettet.

Skulle der bare skabes lidt røre herinde?

Anmeld Citér

18. juni 2018

Anonym

Anonym skriver:

Næppe. Tror nærmere hun er flov over sin adfærd og ved ikk hvad hun skal sige fordi der ikk er nogen der deler hendes umodne tankegang. 

Anmeld Citér

18. juni 2018

Anonym

Anonym skriver:

Hvordan ville du svarer på 

Du er umoden, tarvelig, egoistisk, åndsvag og har en latterlig adfærd? 

Anmeld Citér

18. juni 2018

Anonym

Anonym skriver:

Hvordan ville du svarer på 

Du er umoden, tarvelig, egoistisk, åndsvag og har en latterlig adfærd? 

Vel sige “det synes jeg ikke, fordi......” eller “ja i har sgu ret, måske jeg skulle tænke mig om en ekstra gang...”

Anmeld Citér

18. juni 2018

Rosa-Sophia

Jeg hælder til det med at skabe røre, hvis ts har været herinde i 6 år, ved hun nok udmærket hvor hurtigt man kan blive "overfaldet" af anonyme profiler. Jeg er såmænd ganske enig med mange af dem, som jeg også har skrevet i mit indlæg. Men altså jeg ville squ heller ikke have lyst til at tage til genmæle på "du er dum, umoden, egoistisk osv" hvis tråden var oprigtig. 

Anmeld Citér

18. juni 2018

Anonym

Anonym skriver:

Vel sige “det synes jeg ikke, fordi......” eller “ja i har sgu ret, måske jeg skulle tænke mig om en ekstra gang...”

Sikke overskud 

Det ville jeg under ingen omstændigheder. Jeg havde nok enten smuttet fra tråden eller kommet til at skrive grimt. 

I har ganske ret i at  jeg er lidt af et skod menneske, Tak for øje åbneren - arh det tror jeg altså ikke på nogen ville svarer 

Anmeld Citér

19. juni 2018

Anonym

Anonym skriver:

Sikke overskud 

Det ville jeg under ingen omstændigheder. Jeg havde nok enten smuttet fra tråden eller kommet til at skrive grimt. 

I har ganske ret i at  jeg er lidt af et skod menneske, Tak for øje åbneren - arh det tror jeg altså ikke på nogen ville svarer 

Nej måske ikke. 

Men tror du virkelig ikke TS havde forudset at nogle som helst ville være uenige med hende? 

Og hvorfor så oprette en debat for at alle andre kan sidde efterfølgende og diskutere hendes situation uden hendes eget input...

Anmeld Citér

19. juni 2018

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar.

jeg havde måske forventet noget lidt mere konstruktivt. Og jeg ville måske bare gerne kunne forstå lidt bedre, hvad der får en mand til at sige sådan til en anden kvinde. Vi er begge i gode forhold.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.