Er min (gifte) nabo forelsket i mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.232 visninger
41 svar
100 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. juni 2018

Anonym trådstarter

hej alle. 

Jeg har hele tiden haft et godt øje til min nabo, der er 15 år ældre end mig, men både ser id og opfører sig “ungt”. Jeg tror også han har haft et godt øje til mig, kommet med små drillerier osv f

Jeg har fortalt mine veninder at jeg synes han er sød, de siger han da helt sikkert også synes jeg er en godte. Vi var så til denne fest med ham, hvor han hældte på mig og sagde jeg var så sød, når jeg var fuld. Var vist en dirty nabo han havde. At jeg var smuk, havde flotte ben. Hans kone og min kæreste (som jeg har været sammen længere med end han har med hans kone) var der.

nu kan jeg ikke lade være med at tænke på ham. Jeg fantaserer meget om ham  og det irriterer mig virkelig, for vi skal jo ikke ødelægge vores forhold. What to do han er i mine tanker konstant og jeg kan ikke få ham ud af hovedet. Tror i han er lidt vild med mig også? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2018

Newsence

Hvis det ikke er noget du vil handle på netop fordi du ikke vil ødelægge dit forhold så er det vel ligegyldigt om han er vild med dig eller ej? Hvad skal du bruge den oplysning til?

Derudover KAN han jo bare have været fuld 

Anmeld Citér

17. juni 2018

Abracadabra

Jeg synes, at det er mere interessant, om du er vild med din kæreste? Og planlægger I barn, siden du er på en baby-side?

Anmeld Citér

17. juni 2018

Anonym trådstarter

Abracadabra skriver:

Jeg synes, at det er mere interessant, om du er vild med din kæreste? Og planlægger I barn, siden du er på en baby-side?

Jeg har skam 3 børn og har været på siden i 6 år nu 

Anmeld Citér

17. juni 2018

Anonym

Abracadabra skriver:

Enig....

Det at du fantaserer og drømmer om din nabo, får mig til at tænke at du burde kigge indad, før du overhovedet overvejer om det er gengældt fra ham, en anden mand.

Du må mangle noget i dit eget forhold, elsker du stadig din kæreste? 

Jeg synes du tager meget let på, at du tænker sådan om en der ikke er din egen kæreste. Som om det betyder mere om følelserne er gengældt fra den "fremmede" end at du måske står og skal gå fra din egen mand og så endda far til din børn.

Anmeld Citér

17. juni 2018

StineW79

Profilbillede for StineW79
Anonym skriver:

Enig....

Det at du fantaserer og drømmer om din nabo, får mig til at tænke at du burde kigge indad, før du overhovedet overvejer om det er gengældt fra ham, en anden mand.

Du må mangle noget i dit eget forhold, elsker du stadig din kæreste? 

Jeg synes du tager meget let på, at du tænker sådan om en der ikke er din egen kæreste. Som om det betyder mere om følelserne er gengældt fra den "fremmede" end at du måske står og skal gå fra din egen mand og så endda far til din børn.

Enig her!

Du ka ik bruge hva han "føler" eller ik "føler" for dig.

Han lyder mere som en der er ude på et let knald, end en der er forelsket.

Og en anden gang, ka man jo passende bede ham om, at stoppe med at sige de ting, af ren og skær respekt for både hans kone og din kæreste. Vh Stine 

Anmeld Citér

17. juni 2018

Abracadabra

Anonym skriver:

Jeg har skam 3 børn og har været på siden i 6 år nu 

Men er det så ikke helt ligegyldigt med den nabo-flirt?

Anmeld Citér

17. juni 2018

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Enig her!

Du ka ik bruge hva han "føler" eller ik "føler" for dig.

Han lyder mere som en der er ude på et let knald, end en der er forelsket.

Og en anden gang, ka man jo passende bede ham om, at stoppe med at sige de ting, af ren og skær respekt for både hans kone og din kæreste. Vh Stine 

Men det var jo umuligt at have sex der... foran alle. Det virkede mere som ting han endelig kunne komme ud med. Det eneste jeg mangler i mit forhold er spænding... jeg kunne godt bruge ham til noget spændende sex. han er meget charmerende og kunne da godt tænke mig ham var vild med mig 

Anmeld Citér

17. juni 2018

Anonym

Der er ingen herinde der kan svarer på om han er tiltrukket af dig på nogen måde. Den eneste der kan svarer på det er ham selv. 

Måske du skal overveje hvad du føler for din kæreste. 

Anmeld Citér

17. juni 2018

Abracadabra

Anonym skriver:

Men det var jo umuligt at have sex der... foran alle. Det virkede mere som ting han endelig kunne komme ud med. Det eneste jeg mangler i mit forhold er spænding... jeg kunne godt bruge ham til noget spændende sex. han er meget charmerende og kunne da godt tænke mig ham var vild med mig 

https://www.b.dk/livsstil/forelsket-i-en-anden-som-regel-er-graesset-groennest-i-den-have-du-selv-vaelger-at

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.