Er min (gifte) nabo forelsket i mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2018

Anonym

Anonym skriver:

hej alle. 

Jeg har hele tiden haft et godt øje til min nabo, der er 15 år ældre end mig, men både ser id og opfører sig “ungt”. Jeg tror også han har haft et godt øje til mig, kommet med små drillerier osv f

Jeg har fortalt mine veninder at jeg synes han er sød, de siger han da helt sikkert også synes jeg er en godte. Vi var så til denne fest med ham, hvor han hældte på mig og sagde jeg var så sød, når jeg var fuld. Var vist en dirty nabo han havde. At jeg var smuk, havde flotte ben. Hans kone og min kæreste (som jeg har været sammen længere med end han har med hans kone) var der.

nu kan jeg ikke lade være med at tænke på ham. Jeg fantaserer meget om ham  og det irriterer mig virkelig, for vi skal jo ikke ødelægge vores forhold. What to do han er i mine tanker konstant og jeg kan ikke få ham ud af hovedet. Tror i han er lidt vild med mig også? 

Han udfylder et behov, som du ikke får dækket af din kæreste, så derfor falder du i med begge ben.

Det værste, der kan ske, er, at de lever i åbent forhold, og at han så scorer dig, hvorefter dit parforhold falder fra hinanden.

Kig indad på dit eget parforhold i stedet for at rette opmærksomheden mod deres.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2018

IenFart

Profilbillede for IenFart

Medmindre I har en aftale om et åbent forhold så er det da respektløst overfor din kæreste. Du mangler spænding og så overvejer du at det så skal klares ved at tage en tur på din nabo?

Hvad med at sørge for spænding inden for dine egne vægge først. Ellers må du jo slå op hvis du gerne vil være elskerinde for en anden. 

Anmeld Citér

17. juni 2018

Sprit25

Ej hold da ! Man kan sgu da godt fantasere om en anden end ens mand uden at være på vej væk. Jeg har da også haft en kollega hvor jeg synes han var mega fræk og tænkte hmm gad vide. 

Rolig nu de damer

Anmeld Citér

17. juni 2018

Anonym

Sprit25 skriver:

Ej hold da ! Man kan sgu da godt fantasere om en anden end ens mand uden at være på vej væk. Jeg har da også haft en kollega hvor jeg synes han var mega fræk og tænkte hmm gad vide. 

Rolig nu de damer

Rigtigt. Men nu skriver ts jo faktisk direkte at hun godt vil bruge ham seksuelt og håber han er vild med hende. Det er jo ikke bare en tanke

Anmeld Citér

17. juni 2018

Babilooo

Nej han er sikkert ikke forelsket i dig men vil gerne have sex med dig.

Du er ude på et moralsk skråplan jeg sket ikke forstår.

Er du virkelig villig til at smide dit forhold over styr og fordi hvad? - at du mangler spænding.

Det at være i et forhold er ikke at der altid er spænding. Og et længere varig forhold er ikke med forelskelse med men kærlighed i stedet for. Der vil altid i et eller andet omfang få rutine i den.

Synes du virkelig at du skal være elskerinde for en 15 årig ældre liderlig buk (undskyld mig franske). Du ødelægger dit familieliv og dine børns liv. Skal dine 3!!!   børn være skilsmissebørn pga. det??

At du vægter sex med en "spændende nabo" over at dine børn og familielivet er mig ubegribelig.

og du ville ikke spørge om han kunne være interesseret i dig, hvis du ikke overvejede at handle på det tror jeg.

Kig indad og få sagt til din mand hvad du har brug for som du ikke har pt. Er der noget i jeres sex der skal spices op...?  Græsset er bestemt ikke grønnere på den anden side. og din nabo lyder ikke til at være en som du vil få andet end en sex med. Det er jo ikke en du nogensinde vil kunne stole på. Jeg har ikke ord for hvor respektløst jeg synes det er det han siger til dig samtidig med at hans kone og din kæreste er der. Og jeg synes det er lige så underligt, at du ikke selv siger noget.

Held og lykke med at træffe det rigtige valg for din familie og dine børn og ikke kun dig !

Anmeld Citér

17. juni 2018

Babilooo

... og hvad er din holdning egentlig til at være en elskerinde og til selv at være utro. ??

Du virker til at taget meget let på det.

Anmeld Citér

17. juni 2018

StineW79

Profilbillede for StineW79
Anonym skriver:

Men det var jo umuligt at have sex der... foran alle. Det virkede mere som ting han endelig kunne komme ud med. Det eneste jeg mangler i mit forhold er spænding... jeg kunne godt bruge ham til noget spændende sex. han er meget charmerende og kunne da godt tænke mig ham var vild med mig 

Altså hvis du godt ku bruge ham, til noget spændene sex, lyder det mere som du virklig keder dig i dit forhold, med din mand. Med mindre i har et åbent forhold og naboen lige så, ka du jo ik bruge det til en huende fis!

Hvis i begge er i åbne forhold, er der på ingen måde noget i vejen med at ha sex, med andre en sin mand/kone. 

Det ka enda være i ku lave noget partnebytte halløj, så alle 4 ka få lidt mere spænding, hvis det er det der mangler.

Men helt ærlig lyder det ik til at i har et åbent forhold og at du lige nu er ved at finde på en undskyldning for at være din mand utro.  Vh Stine 

Anmeld Citér

17. juni 2018

Ano18

Enig i du lyder til at have meget lidt samvittighed. Medmindre ja, i lever i et åbent forhold. Alle kan fantasere, men det lyder som om du absolut var sprunget til, uden en tanke. Synes du skal sige de ting til din mand, og hvis du ikke har lyst er der jo en grund. Det andet er meget respektløs, ikke kun overfor din mand men også overfor naboens kone. Trods det er naboens bord.

Vej op om du vil splitte familien, om du vil forblive i dit forhold. Er det overhovedet naboen du vil have, eller bare casual sex. I nogle forhold er det jo ikke et problem, men man skal være ærlig om det. Der er sikkert bare chancer for jalousi osv, som alligevel vil kunne mærkes af børnene. Men nogen kan jo finde ud af det.

det er fuldstændig ligegyldigt om han er forelsket i dig. Det lyder mere som noget en 15 årig umoden skolepige ville spørge om. Du burde tænke på - hvorfor har jeg de her tanker, hvordan kan de løses, hvad er bedst for børnene (kan også være, at det er, at du har det bedre, hvis du er meget ulykkelig i dit forhold, men ikke bare fordi, du vil have engangsdiller) etc. 

Anmeld Citér

17. juni 2018

Morogbarn

Profilbillede for Morogbarn

Din liderlige nabo vil sikkert gerne knalde dig - ja. Tror dog ikke hans følelser for dig varer længere end til den første udløsning. Så overvej lige om det er det værd i forhold til at såre din kæreste og dine tre(!) børn. 

Anmeld Citér

17. juni 2018

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Måske mangler du spænding fordi du er kedelig. Du kan da finde på noget med din kæreste som kan give lidt spænding. Men I har tre små børn - så der er en periode hvor det bare ikke er super spændende og det må man acceptere eller gøre noget ved sammen med sin partner. 

Ja jeg tror din nabo synes du er lækker og hans ego bliver sikkert boostet af at du er yngre end ham - men mere end det er der nok ikke. 

Husk dine børn i alt det her - de fortjener ikke at blive delebørn fordi du godt vil have et bedre knald. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.