Nej han er sikkert ikke forelsket i dig men vil gerne have sex med dig.
Du er ude på et moralsk skråplan jeg sket ikke forstår.
Er du virkelig villig til at smide dit forhold over styr og fordi hvad? - at du mangler spænding.
Det at være i et forhold er ikke at der altid er spænding. Og et længere varig forhold er ikke med forelskelse med men kærlighed i stedet for. Der vil altid i et eller andet omfang få rutine i den.
Synes du virkelig at du skal være elskerinde for en 15 årig ældre liderlig buk (undskyld mig franske). Du ødelægger dit familieliv og dine børns liv. Skal dine 3!!! børn være skilsmissebørn pga. det??
At du vægter sex med en "spændende nabo" over at dine børn og familielivet er mig ubegribelig.
og du ville ikke spørge om han kunne være interesseret i dig, hvis du ikke overvejede at handle på det tror jeg.
Kig indad og få sagt til din mand hvad du har brug for som du ikke har pt. Er der noget i jeres sex der skal spices op...? Græsset er bestemt ikke grønnere på den anden side. og din nabo lyder ikke til at være en som du vil få andet end en sex med. Det er jo ikke en du nogensinde vil kunne stole på. Jeg har ikke ord for hvor respektløst jeg synes det er det han siger til dig samtidig med at hans kone og din kæreste er der. Og jeg synes det er lige så underligt, at du ikke selv siger noget.
Held og lykke med at træffe det rigtige valg for din familie og dine børn og ikke kun dig !
Anmeld
Citér