Min oplevelse er at børn bliver mere og mere interesseret i det 
Jeg er helt klart af den holdning at man dom forældre skal begrænse omfanget af tv/ iPads/ PlayStation osv hvis det tager overhånd...
dog kan jeg se at min søn får en del ud af programmer han ser på tv eller ipad. Han kan alt om imunforsvaret via en video på youtube på 45 min. Han har et fint engelsk fordi han allerede som 4 årig så Big mozzi på ipaden. Han har lært at genkende mange ord pga aps på telefonen...... det er da helt fantastiske muligheder der er med den nye teknik.
Min søn spiller også komplicerede tre dimensionelle spil (portal 2) som er beregnet for børn over 16 tror jeg pga sværhedsgraden - han var 6-7 år da han løste opgaverne og kom igennem alle banerne. Jeg kan ikke hjælpe ham fordi jeg ikke fatter hvad man skal. Så han er nu dygtigere en mig til 3 d forståelse. Det er ikke kun skidt 
jeg vil sige at alle børnene i 0 og 1. Kender til iPads .. så man hægter også sine børn af teknologisk hvis de ikke får lov til at snuse til det
. Min søn har en ven som allerede som 8 årig nu går til programmering! Det ville jo ikke ske hvis han ikke var blevet støttet i computerforståelse af forældrene.
det man også skal tænke på er ... hvad har man selv lyst til efter en hård dag.... at være mere aktiv og spille boldt - not so much. De har også nogle gange brug for at koble af. Vi voksne ser jo også lidt Netflix osv og stener.
men selvfølgelig at med måde 
Anmeld
Citér