Anonym skriver:
Ja han er sgu høj 
Nej jeg vil ved gud ikke vise min adresse, cpr nr og fulde navn til en fremmed blande gimpe.
Det virker som om du gerne vil diskutere rigtigheden og fundet det vigtigt at fremhæve han "sku" er høj.
Jeg kan ikke bruge til så meget af dine børn starter til svømning i 0 klasse og de jo godt kan selv, det ændrer jo ikke på de konflikter jeg møder i det offentlige rum.
I min søns skole er svømning først i 2 klasse.
Jeg lukker den her. Kan mærke vi er alt fra langt fra hinanden og jeg har ærligt ikke overskud til at forsvarer og forklarer
nej, jeg synes bare at ja han må høj hvis folk tror han er 8-9, som 5årig. men ja nogle er høje, andre er lave, og vi lever med problemer hver dag.
Sagde heller ikke at du skal vise hende det hele, men siger det; for så ved hun jo at du taler sandt, fordi du kan bevise det.
men selvom at han ikke får det i 0.klasse, skal han vel stadigvæk klare tingene selv
tage tøj af, vaske sig og tage badebukser på.
men du skal ikke bekymrer dig om det endnu, de fleste steder kan man have børnene hos sig til de er 7, så du har tid endnu, og gad vide om han ikke er ret selvstændig til den tid.. måske han ligefrem selv siger, at han heller vil ind til de andre drenge.
Jeg beder dig ikke om forsvarer, jeg prøver at hjælpe/fortæller dig noget, og som sagt jeg sagde jo ikke at hendes opførsel er rigtigt, jeg kan bare ikke se hvorfor man skal falde ned på deres level, og diskutere det.. ignorer dem, du har sagt de og så kan de brokke sig, for du gør intet forkert.