min livmoder er hård

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2018

csigvard

Anonym skriver:

Ja ved plukveer. Men de er jo heller ikke konstante. Når du ikke har plukveer kan du jo ikke mærke en hård livmoder med hænderne  

Nåå nej nej det er rigtigt.. Det ved jeg så ikke, om man kan senere i graviditeten, da det er den første, jeg er kommet så langt med 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2018

Anonym

Anonym skriver:

tog du selv til lægen dengang?

jeg betaler min skat som alle andre og udnytter på ingen måde velfærdssamfundet. Vi har alle ret til at tage til lægen og få en fair behandling hvor vi føler os trygge og sikre, jeg vælger at tage til lægen igen fordi jeg ikke følte jeg fik denne behandling ved min nuværende læge, jeg gik som sagt uvis derfra.  Jeg ved selv hvor meget tryghed og sikkerhed betyder for en når man er ved lægen, efter mere end 3 operationer og flere indlæggelser ved jeg godt hvornår der er noget som føltes forkert ved min krop... 

Nu undre jeg mig jo så bare over hvad indlægget her så skal til for? Du spørger om du bør tage til læge og få taget blodprøver og om du kan cære gravid. Men ligemeget hvad du får at vide så vælger du jo alligevel at tage til læge uanset hvad. 

Det er kkke kritik. Kun undren 

Anmeld Citér

25. april 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Nu undre jeg mig jo så bare over hvad indlægget her så skal til for? Du spørger om du bør tage til læge og få taget blodprøver og om du kan cære gravid. Men ligemeget hvad du får at vide så vælger du jo alligevel at tage til læge uanset hvad. 

Det er kkke kritik. Kun undren 

var meget i tvivl omkring mit første læge besøg, derfor valgte jeg at skrive her. Kunne også sagtens være at der var andre som havde stået i samme situation som jeg gør, derfor vil det også være rart for mig at få bekræftet at jeg muligvis ikke er den eneste som står med sådan et problem... nu hvor lægen ikke lytter til en så føler jeg mig stadig rigtig i tivivl omkring hvad det kan være  forstår skam godt din undren 

Anmeld Citér

25. april 2018

Anonym

Anonym skriver:

var meget i tvivl omkring mit første læge besøg, derfor valgte jeg at skrive her. Kunne også sagtens være at der var andre som havde stået i samme situation som jeg gør, derfor vil det også være rart for mig at få bekræftet at jeg muligvis ikke er den eneste som står med sådan et problem... nu hvor lægen ikke lytter til en så føler jeg mig stadig rigtig i tivivl omkring hvad det kan være  forstår skam godt din undren 

Det giver god mening. Håber du finder nogle svar der kan give dig ro i maven

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.