min livmoder er hård

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2018

Anonym

Rixus skriver:

Forstår virkelig ikke hvad halvdelen bitcher over i denne tråd.. Er der noget der føles unaturligt eller ikke er som det plejer så kontakt læge. Det er det vi betaler skat for og faktisk også det alverdens læger anbefaler.

Tænker at vi faktisk kunne SPARE millioner af kroner hvert år ved at folk gik til lægen i stedet for at mange ender som patienter langt henne i et sygdoms forløb når det først opdages.. 

Masser af sygdomme kan forebygges, behandles og endda helt helbredes hvis de opdages i tide - masser af sygdomme som ikke opdages i tide koster tilgengæld kassen i tabt arbejdsfortjeneste, førtidspension, indlæggelse, hjemmehjælp, hjælpemidler osv osv.

Jeg tror heller ikke der er noget i vejen med trådstarter, men var der nu faktisk "noget", uanset om det er relateret til graviditet eller ej, så tænker jeg at flere i denne tråd ville sidde tilbage med en dårlig smag i munden over nærmest at kalde hende en hypokonder...

Endelig et menneske med hjertet på plads. Tusind tak fordi du ligeee forklarede dem hvordan tingene hænger sammen, så vi ikke hører deres "god borger og bekymret for DK" brok

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2018

csigvard

Altså nu skal det lige siges, at jeg engang gik til lægen for at få tjekket et modermærke.. Det var dog helt normalt, men mens jeg var der, sagde jeg, at min mens opførte sig lidt mærkeligt, da den ikke var så kraftig som normalt.. Min læge ville heldigvis tjekke både gynækologisk og blodprøver, hvilket resulterede i, at hun fandt ud af, at jeg led af akut B12 mangel.. Tallet skal ligge på over 200 og mit lå på 80 den ene dag og 60 dagen efter..

Det kunne have gjort mig alvorligt syg, hvis det ikke blev opdaget, så jo selvfølgelig skal TS til lægen, hvis noget virker forkert.. Hun kender trods alt sin krop bedst.

Anmeld Citér

24. april 2018

csigvard

TS har du været hos lægen? 

Anmeld Citér

25. april 2018

Anonym trådstarter

csigvard skriver:

TS har du været hos lægen? 

var ved lægen i fredags, hun syntes ikke at min mave var hård, nåede ikke at forklare hende mine syntomer før hun havde afbrudt mig igen... alt i alt ikke en særlig god oplevelse ved lægen og gik uvidne derfra igen... har en veninde som er gravid i 14 uge og min mave er meget hårdere end hendes, hvilket undrede os begge to. tester stadig negativt, men har følelsen af at der er lidt aktivitet dernede 

Anmeld Citér

25. april 2018

csigvard

Anonym skriver:

var ved lægen i fredags, hun syntes ikke at min mave var hård, nåede ikke at forklare hende mine syntomer før hun havde afbrudt mig igen... alt i alt ikke en særlig god oplevelse ved lægen og gik uvidne derfra igen... har en veninde som er gravid i 14 uge og min mave er meget hårdere end hendes, hvilket undrede os begge to. tester stadig negativt, men har følelsen af at der er lidt aktivitet dernede 

Det er jeg da ked af at høre.. Nogle læger er desværre ikke særlig gode.. 

Men jeg fik af vide i dag, at det kunne være blærebetændelse.. 

Anmeld Citér

25. april 2018

Anonym

Anonym skriver:

Så bestil en skanning, det er vel en god investering, hvis du tror, at du er gravid.

Anmeld Citér

25. april 2018

csigvard

Jeg vil råde dig til at bestille endnu en tid, hvis det kommer igen.. Jeg tror desværre ikke, at det er graviditet.. Men det kan sagtens være noget andet, fx cyster.. Og det skal du squ ikke betale i dyre domme for.. Det er derfor, at vi betaler skat - så folk kan komme gratis til lægen, hvis der er noget galt.. Og så næste gang bank i bordet og forlang en undersøgelse

Anmeld Citér

25. april 2018

Anonym trådstarter

csigvard skriver:

Jeg vil råde dig til at bestille endnu en tid, hvis det kommer igen.. Jeg tror desværre ikke, at det er graviditet.. Men det kan sagtens være noget andet, fx cyster.. Og det skal du squ ikke betale i dyre domme for.. Det er derfor, at vi betaler skat - så folk kan komme gratis til lægen, hvis der er noget galt.. Og så næste gang bank i bordet og forlang en undersøgelse

har fået muligheden for at skifte læge da min nuværende læge stopper hendes praksis, så det har jeg tænkt mig at gøre. 

spurgte hende om der ikke var en mulighed for at få taget en blodprøve for at tjekke hvordan HCG så ud, men det mente hun ikke var nødvendigt da jeg ikke råbte og skreg da hun trykkede på min mave, selvom jeg havde fortalt hende at jeg har en meget høj smertetærske, selvom at jeg følte at det gjorde ondt, følte jeg ikke at det gjorde så ondt at man skulle råbe og skrige. 

Anmeld Citér

25. april 2018

Abracadabra

Anonym skriver:

har fået muligheden for at skifte læge da min nuværende læge stopper hendes praksis, så det har jeg tænkt mig at gøre. 

spurgte hende om der ikke var en mulighed for at få taget en blodprøve for at tjekke hvordan HCG så ud, men det mente hun ikke var nødvendigt da jeg ikke råbte og skreg da hun trykkede på min mave, selvom jeg havde fortalt hende at jeg har en meget høj smertetærske, selvom at jeg følte at det gjorde ondt, følte jeg ikke at det gjorde så ondt at man skulle råbe og skrige. 

Du er nok ikke gravid. Sandsynligheden for graviditet er forsvindende lille. Men du kan jo fejle noget i maven! Fik du lavet en gynækologisk undersøgelse?

Anmeld Citér

25. april 2018

Anonym trådstarter

Abracadabra skriver:

Du er nok ikke gravid. Sandsynligheden for graviditet er forsvindende lille. Men du kan jo fejle noget i maven! Fik du lavet en gynækologisk undersøgelse?

nej det gjorde jeg ikke, det snakkede lægen ikke noget om, hun virkede meget stresset og man følte ikke at hun havde tid til en, var ikke engang der inde i 5 min.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.