min livmoder er hård

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. april 2018

Soonmom

Jeg synes godt nok også det ville være spild af resurser at få taget blodprøve, tror heldigvis også de fleste læger siger nej.-
Hvis man gerne vil være gravid, kan kroppen virkelig spille en et puds, og så ville TS risikere at skulle til lægen og have taget blodprøver hver måned 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Din blodprøve koster skam også, og der er absolut intet grundlag for at få den taget, du er utålmodig og gider ikke vente på resultatet på en test eller at din mens kommer, og derfor er der flere og flere, der finder det rimeligt at tage tid fra rigtigt syge mennesker og belemre samfundet med en udgift, som er helt urimelig. Når man så HAR fået barn, sidder man og brokker sig over, at man ikke kan få en akut tid til sit barn, mærkeligt, ikke?

Og hvad så hvis der er noget helt andet galt? så sidder man jo bare i den sidste ende og fortryder at man ikke tog afsted!! der er da mange som tager ind og tester graviditet ved en blodprøve eller får taget en urinprøve inde ved lægen, kan godt se din pointe i at folk tager de akutte tider som er ved lægen, meeen igen hvad så hvis jeg er ligeså akut som de andre... nu kender du jo heller ikke min tilgang til lægehuset og syntes nu heller ikke du kan tillade sig at skrive sådan. 

Anmeld Citér

16. april 2018

Anonym trådstarter

Abracadabra skriver:

Det lyder lidt tidligt til at mærke livmoderen. Den vokser jo kun ganske få mm lige i starten. Måske mærker du noget andet...

måske, bliver bare meget bekymret, den har aldrig været så hård før. Har også hørt at det er forskelligt fra person til person med hvordan ens mave føltes under graviditet.. 

Anmeld Citér

16. april 2018

Anonym

Anonym skriver:

Og hvad så hvis der er noget helt andet galt? så sidder man jo bare i den sidste ende og fortryder at man ikke tog afsted!! der er da mange som tager ind og tester graviditet ved en blodprøve eller får taget en urinprøve inde ved lægen, kan godt se din pointe i at folk tager de akutte tider som er ved lægen, meeen igen hvad så hvis jeg er ligeså akut som de andre... nu kender du jo heller ikke min tilgang til lægehuset og syntes nu heller ikke du kan tillade sig at skrive sådan. 

Hvad er du bange for? Kræft? 

Det, du beskriver, er der absolut intet unormalt i - overhovedet, men giv da endelig en tilbagemelding, når du har snakket med lægen, bliver da nysgerrig på, hvad denne mystiske sygdom skulle være.

Anmeld Citér

16. april 2018

Abracadabra

Anonym skriver:

måske, bliver bare meget bekymret, den har aldrig været så hård før. Har også hørt at det er forskelligt fra person til person med hvordan ens mave føltes under graviditet.. 

Du kan jo selvfølgelig også være syg i maven. Tag du afsted og få lavet en gynækologisk undersøgelse. 

Anmeld Citér

16. april 2018

Anonym trådstarter

Abracadabra skriver:

Du kan jo selvfølgelig også være syg i maven. Tag du afsted og få lavet en gynækologisk undersøgelse. 

syg i maven?! 

Anmeld Citér

16. april 2018

Abracadabra

Anonym skriver:

syg i maven?! 

Ja, der er ikke rigtigt noget, der tyder på graviditet, men du mærker jo et eller andet. Ellers havde du ikke oprettet denne tråd... Så må det jo undersøges.

Anmeld Citér

16. april 2018

Drwhosaidthat

5 cm under navlen, er ikke din livmoder medmindre du er næsten 20 uger henne. 

Anmeld Citér

17. april 2018

HBV

En gynækologisk undersøgelse ville helt klart være at foretrække. Det skal da undersøges, hvad det er, du kan mærke

Anmeld Citér

17. april 2018

Rixus

Profilbillede for Rixus

Forstår virkelig ikke hvad halvdelen bitcher over i denne tråd.. Er der noget der føles unaturligt eller ikke er som det plejer så kontakt læge. Det er det vi betaler skat for og faktisk også det alverdens læger anbefaler.

Tænker at vi faktisk kunne SPARE millioner af kroner hvert år ved at folk gik til lægen i stedet for at mange ender som patienter langt henne i et sygdoms forløb når det først opdages.. 

Masser af sygdomme kan forebygges, behandles og endda helt helbredes hvis de opdages i tide - masser af sygdomme som ikke opdages i tide koster tilgengæld kassen i tabt arbejdsfortjeneste, førtidspension, indlæggelse, hjemmehjælp, hjælpemidler osv osv.

Jeg tror heller ikke der er noget i vejen med trådstarter, men var der nu faktisk "noget", uanset om det er relateret til graviditet eller ej, så tænker jeg at flere i denne tråd ville sidde tilbage med en dårlig smag i munden over nærmest at kalde hende en hypokonder...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.