min livmoder er hård

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2018

csigvard

Det er godt, at du skifter læge, for hun lyder da som om, at hun ikke tager sine patienter seriøst..
Hvor bor du henne i landet?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2018

Anonym

Jeg er meget sikker på at du ikke er gravid og at det ikke er livmoderen du mærker. Hvis du skulle være gravid så kan livmoderen slet ikke mærkes endnu. Du skal over 14 uger hen for at kunne mærke den. 

Men din læge burde have foretaget bedre undersøgelse af dig. Kan også være dine tarme du kan mærke. De kan også føles som aktivitet. 

Men for at få ro i sindet så bestil en privat scanning så du kan få udelukket graviditet. De kan så vidt jeg ved også se om det er cyster

Anmeld Citér

25. april 2018

Anonym trådstarter

csigvard skriver:

Det er godt, at du skifter læge, for hun lyder da som om, at hun ikke tager sine patienter seriøst..
Hvor bor du henne i landet?

bor i sydjylland 

Anmeld Citér

25. april 2018

csigvard

Anonym skriver:

Jeg er meget sikker på at du ikke er gravid og at det ikke er livmoderen du mærker. Hvis du skulle være gravid så kan livmoderen slet ikke mærkes endnu. Du skal over 14 uger hen for at kunne mærke den. 

Men din læge burde have foretaget bedre undersøgelse af dig. Kan også være dine tarme du kan mærke. De kan også føles som aktivitet. 

Men for at få ro i sindet så bestil en privat scanning så du kan få udelukket graviditet. De kan så vidt jeg ved også se om det er cyster

Vil lige sige, at det ikke helt passer med, at man skal være over 14 uger henne for at kunne mærke en hård livmoder.. Jeg er 12+5 i dag, og har kunne mærke den i 1-2 uger, når jeg får plukveer.. Snakkede med både lægen og jordmoderen om det, og ingen af dem sagde noget om, at det ikke kunne lade sig gøre.. Tværtimod var det dem der sagde, at det enten var blærebetændelse eller plukveer.. Så det kan godt lade sig gøre før uge 14

Anmeld Citér

25. april 2018

csigvard

Anonym skriver:

bor i sydjylland 

Nå ja okay så kan jeg ikke anbefale nogle læger .. Men håber da, at du finder en, der tager dig seriøst

Anmeld Citér

25. april 2018

Soonmom

Jeg vil råde dig til at bestille endnu en tid, hvis det kommer igen.. Jeg tror desværre ikke, at det er graviditet.. Men det kan sagtens være noget andet, fx cyster.. Og det skal du squ ikke betale i dyre domme for.. Det er derfor, at vi betaler skat - så folk kan komme gratis til lægen, hvis der er noget galt.. Og så næste gang bank i bordet og forlang en undersøgelse

Så vi andre skal betale fordi ts tror hun gravid på trods af at hun har været ved lægen en gang og fået det afkræftet , der er da ingen ting at sige til at velfærdssamfundet er ved at gå helt konkurs hvis det er holdningen.

ts hvis man virklig gerne vil være gravid , kan man mærke alt muligt, jeg fik på et tidspunkt noget der mindede og lignede en plukkeve, men det var altså mine tarme. Tarme kan sagtens opføre sig som et foster, især når man er virkelig opmærksom på sin krop og ønsker en graviditet 

Anmeld Citér

25. april 2018

csigvard

Soonmom skriver:

Så vi andre skal betale fordi ts tror hun gravid på trods af at hun har været ved lægen en gang og fået det afkræftet , der er da ingen ting at sige til at velfærdssamfundet er ved at gå helt konkurs hvis det er holdningen.

ts hvis man virklig gerne vil være gravid , kan man mærke alt muligt, jeg fik på et tidspunkt noget der mindede og lignede en plukkeve, men det var altså mine tarme. Tarme kan sagtens opføre sig som et foster

Nej hun skal gå til lægen, fordi hun måske er syg.. Som jeg skrev, så tror jeg ikke på, at hun er gravid, men hvis hun er syg i underlivet, så skal hun da undersøges!

Det er da som sagt derfor, at vi betaler skat.. Alle skal da gå til lægen, hvis de tror, at der er noget galt.. Det kan jo være livsfarligt

Anmeld Citér

25. april 2018

Anonym trådstarter

Soonmom skriver:

ts hvis man virklig gerne vil være gravid , kan man mærke alt muligt, jeg fik på et tidspunkt noget der mindede og lignede en plukkeve, men det var altså mine tarme. Tarme kan sagtens opføre sig som et foster, især når man er virkelig opmærksom på sin krop og ønsker en graviditet 

tog du selv til lægen dengang?

jeg betaler min skat som alle andre og udnytter på ingen måde velfærdssamfundet. Vi har alle ret til at tage til lægen og få en fair behandling hvor vi føler os trygge og sikre, jeg vælger at tage til lægen igen fordi jeg ikke følte jeg fik denne behandling ved min nuværende læge, jeg gik som sagt uvis derfra.  Jeg ved selv hvor meget tryghed og sikkerhed betyder for en når man er ved lægen, efter mere end 3 operationer og flere indlæggelser ved jeg godt hvornår der er noget som føltes forkert ved min krop... 

Anmeld Citér

25. april 2018

csigvard

Anonym skriver:

tog du selv til lægen dengang?

jeg betaler min skat som alle andre og udnytter på ingen måde velfærdssamfundet. Vi har alle ret til at tage til lægen og få en fair behandling hvor vi føler os trygge og sikre, jeg vælger at tage til lægen igen fordi jeg ikke følte jeg fik denne behandling ved min nuværende læge, jeg gik som sagt uvis derfra.  Jeg ved selv hvor meget tryghed og sikkerhed betyder for en når man er ved lægen, efter mere end 3 operationer og flere indlæggelser ved jeg godt hvornår der er noget som føltes forkert ved min krop... 

Lige præcis.. Du kender din krop bedre end nogen anden, så selvfølgelig kan du også afgøre, om noget føles forkert eller anderledes, og det skal man handle efter 

Anmeld Citér

25. april 2018

Anonym

csigvard skriver:

Vil lige sige, at det ikke helt passer med, at man skal være over 14 uger henne for at kunne mærke en hård livmoder.. Jeg er 12+5 i dag, og har kunne mærke den i 1-2 uger, når jeg får plukveer.. Snakkede med både lægen og jordmoderen om det, og ingen af dem sagde noget om, at det ikke kunne lade sig gøre.. Tværtimod var det dem der sagde, at det enten var blærebetændelse eller plukveer.. Så det kan godt lade sig gøre før uge 14

Ja ved plukveer. Men de er jo heller ikke konstante. Når du ikke har plukveer kan du jo ikke mærke en hård livmoder med hænderne  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.