Jeg er så skuffet og irriteret!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2018

Anonym

Jeg føler mig presset og afpresset... Jeg har det virkelig ikke godt med at han truer med at tage børnene med sig... jeg føler mig bange...

Syntes ærligt det mærkeligt at du i det ene øjeblik tænker mere på ham end dine børn, og at dit liv kun kan fungere med ham, til at du er bange for han tager dine børn... jeg kan ikke lade hver med at tænke om du mere er bange for selve det at han går 

Jeg tror virkelig ikke det er sundt for dig at blive ved med at komme her ind og skrive alle de dårlige ting han gør, som bliver bekræftet af en masse fremmede. Du virker ærlig talt meget nedbrudt og en smule “umoden” i dine handlinger.. Hvor er din selvværdighed?? 

Hvis han virkelig er vigtigere end dine børn, så håber jeg i den grad der er en lærer som underretter kommunen, for det er på ingen måde normalt eller sundt for et barn at leve i det.

Jeg håber oprigtigt dette læses som det skal være: en hård opsang, for det har du da i den grad brug for! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Syntes ærligt det mærkeligt at du i det ene øjeblik tænker mere på ham end dine børn, og at dit liv kun kan fungere med ham, til at du er bange for han tager dine børn... jeg kan ikke lade hver med at tænke om du mere er bange for selve det at han går 

Jeg tror virkelig ikke det er sundt for dig at blive ved med at komme her ind og skrive alle de dårlige ting han gør, som bliver bekræftet af en masse fremmede. Du virker ærlig talt meget nedbrudt og en smule “umoden” i dine handlinger.. Hvor er din selvværdighed?? 

Hvis han virkelig er vigtigere end dine børn, så håber jeg i den grad der er en lærer som underretter kommunen, for det er på ingen måde normalt eller sundt for et barn at leve i det.

Jeg håber oprigtigt dette læses som det skal være: en hård opsang, for det har du da i den grad brug for! 

Det er lige præcis det han også har sagt til mig...at jeg er meget umoden.... det bekræfter mig bare i at alle de ting han siger til mig er korrekte. 

Jeg er total grædefærdig lige nu....tanken om at han vil tage børnene med sig er frygtelig.... jeg er magtesløs.... 

Anmeld Citér

23. marts 2018

Ena

Anonym skriver:

Vi skulle havde været til forældresamtale idag ang vores datter som går i 0 klasse. Jeg havde sådan glædet mig til at høre hvordan det går hende. Men far skriver at han ikke kan magte det så jeg var nødt til at aflyse. Jeg er så skuffet og sur på ham. Vi kan nok højst sandsynlig ikke få en ny tid da alle tider er optaget og lærerne kan jo ikke bare sådan finde en særlig dag til os.... For helvede da!! Jeg er så gal!!! Det var ikke muligt for mig selv at tage afsted da han ikke ville have det.... Øv!! Skulle bare ud med mine frustrationer!!!

Kære Dig 

Dine tråde er genkendelige, og det billede, dine tråde tegner, er alvorligt. Som jeg skrev til dig sidst, er det ikke fordi vi er trætte af dine tråde herinde, det er godt at du har et sted, at komme af med noget af det. Men du bliver nødt til at handle. Dine børn har ikke tid til at vente på, at det måske en dag bliver bedre. Det er afgørende for dine børn, at du handler nu. Dine børn må betyde mere og være vigtigere end din mand.

Jeg tror, det ville være gavnligt for dig at snakke med én i "virkeligheden" og det er muligt hos Mødrehjælpen. Ring, når du er alene og fortæl, hvordan du har det og at du har brug for at snakke med nogen. Lad være med at fortælle det til din mand, det her er noget du gør for dig selv og det behøver han absolut intet at vide om.

Der findes også Ud af Voldens Skygge, som kan hjælpe dig. Begge steder yder gratis hjælp.

Du er meget velkommen til at skrive, hvilken landsdel/by, du bor i, så kan jeg finde tlf.nr., du kan ringe til.  

Anmeld Citér

23. marts 2018

Anonym

Anonym skriver:

Det er lige præcis det han også har sagt til mig...at jeg er meget umoden.... det bekræfter mig bare i at alle de ting han siger til mig er korrekte. 

Jeg er total grædefærdig lige nu....tanken om at han vil tage børnene med sig er frygtelig.... jeg er magtesløs.... 

NEJ NEJ NEJ NEJ 

Du må for guds skyld ikke tro at den mands opfattelse er rigtig. Han lyder ærlig talt lidt som en psykopat. 

Jeg synes du skal kontakte et krisecenter eller noget lignende og få noget hjælp til dig OG DINE BØRN! 

Du skal skynde dig væk. Ikke bare er det dit liv og mentale helbred der er på spil. Der er risiko for at dine børn kan ende med at blive meget påvirkede i en grad at de selv får svært ved at opretholde et normalt forhold til, ikke bare deres partner, men dem selv. 

Skynd dig væk! 

Anmeld Citér

23. marts 2018

Stivdie

Først: Har du fået søgt noget hjælp, som så mange har opfordret dig til? Hvis det er uoverskueligt for dig at ringe til en fremmed, så tal med dit barns lærer næste gang du bringer/henter. Det vigtigste er, at du og dine børn får hjælp. 

Jeg prøver lige at sætte tingene lidt på spidsen. Hvis vi nu antager, at det værste sker. At han går og tager børnene med.

Hvilken far vil han være for dem? Vil den mand, der ikke kan overskue en skole-hjem samtale, være den kærlige, omsorgsfulde far, der tager på hyggelige udflugter, laver sund hjemmelavet mad til ungerne og sørger for de passer deres skole/institution/fritidsinteresser? Eller er der en risiko for, at den vrede han har mod dig, kommer til at gå ud over børnene fremover, fordi han har behov for nogen at dominere? Og at det hele i øvrigt kommer til at sejle?

Og er han generelt i dag en kærlig far, der aldrig lader det gå ud over børnene (fx råber af dem eller kalder dem grimme/nedsættende ting) hvis de træder forkert eller provokerer ham? 

En anden ting, det er, at dine børn har bopæl dér hvor I bor nu. Og bare fordi din mand flytter, så flytter børnenes bopæl altså ikke med. Jeg ved ikke hvordan reglerne er, hvis man er gift, men hvis man ikke har papirer på hinanden, så kræver det så vidt jeg er orienteret en underskrift fra Jer begge at flytte børnenes adresse, medmindre andet er afgjort i retten/statsamtet. Også selv om i har fælles forældremyndighed. Altså kan han sandsynligvis ikke bare tage dine børn fra dig og flytte dem uden dit samtykke. Gør han det alligevel og nægter dig at se dem, så tæller det som en kidnapning, tænker jeg, hvilket kan politianmeldes.

Anmeld Citér

23. marts 2018

Babilooo

Din mand kan ikke bare kidnappe dine børn. 

Du skal ikke være nervøs for at han får børnene og nægter dig adgang. Det har han ingen ret til. 

Gem for Guds skyld alle hans beskeder. Det er ammonition når i taler med kommunen. Han truer dig jo direkte til underkuelse. Skynd dig at tage far i mødrehjælpen ...... NUUUU

jeg har virkelig lyst til at give dig en krammer og ruske i dig og sige du fortjener langt bedre en sådan en nar. Hvorfor skulle du være umoden..?

Anmeld Citér

23. marts 2018

Babilooo

Er du der ts?  Har du talt med nogen

Anmeld Citér

23. marts 2018

Ellie79

Vi kan kun opfordre dig til at tage skridtet,men du skal selv gå ud af døren.. kære ts se alt den opbakning du får herinde, den vil du også møde ude i verden. Du er ikke værdiløs - du er nogens mor og det skal være din superkræft. Din mand derimod er en kujon at have gjort dig sådan fortræd.. Han fortjener ingen medlidenhed. Men hjælp trænger han til, men du skal kæmpe din kamp uden ham. 

Anmeld Citér

23. marts 2018

Anonym

Anonym skriver:

Nej nej nej... det er ikke DIG der er noget galt med men JER. I er IKKE gode sammen, og tilsammen er i IKKE tilstrækkelige forældre for jeres barn (som jeg læser det ud fra dine opslag, hvor din mand er vigtigst) 

Et par skal få det bedste frem i hinanden. I gør vist kun det modsatte. Tag din “jeg er uduelig” rolle af dig, og kom dog igang med at leve livet!!! Det har meget mere at byde på end det her du lever i

Anmeld Citér

27. marts 2018

Hverdagenmedborn

Jeg har først lige set tråden nu, men tillader mig at give mit besyv med.

Du kan sagtens klare dig uden ham! Der er masser af muligheder for at få nye venskaber og støtte.

hvis jeg var dig ville jeg ringe til mødrehjælpen og tale med dem. 

Og i forhold til de beskeder han har skrevet, så behold den endelig i forhold til din sag, hvis han prøver at tage børnene fra ham, for så står han ikke særlig godt, da det jo er tydeligt at han truer dig.

Tá fat i mødrehjælpen og få hjælp af dem. Og så kom væk derfra! Det vil aldrig blive bedre. Og dine børn er bedre tjent end det. 

Din mand har brudt dit selvværd helt ned... men du kan sagtens uden ham! Du er faktisk meget stærkere uden ham. Det bliver svært i starten. Men med tiden vil du få det meget bedre og indse at du er så meget mere værd! 

Kontakt mig endelig hvis du har brug for hjælp eller en at snakke med 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.