Newsence skriver:
Nej
jeg mener ikke det er ok at trække kortet. Jeg kender ikke TS kæreste men hvem siger det er et kort. Måske TS kæreste har ting der går han ikke kan overskue det.
Jeg foreslog blot st en konflikt som TS frygtede måske kunne undgås ved bedre kommunikation.
Ingen kan fortælle TS hvordan hun bliver stærkere så hun kan sige fra. Men jeg kan sige hvordan man evt kan kommunikere bedre så børnene ikke står midt i konflikter i hjemmet.
Vi kan være helt enige om kommunikation kan redde mange tråde ud. Vi kan også være enige om, at nogle mennesker desværre bumler med udfordringer der gør, at selv en skole/hjem samtale kan være uoverskuelig.
og jeg tror også, at vi kan være enige, at hvis de udfordringer du har resulterer i, at din partner ikke tør at tage til en skole/hjem samtale alene fordi hun er bange for din reaktion. Ja så er dine udfordringer så store, så du formodentlig ikke burde være i et forhold, da du gør det mennesker du elsker ondt. Havde historien været at far havde meldt fra pga. manglende overskud og mor var taget af sted og kommet pisse sur hjem, så havde jeg været enig med dig. Men historien far melder afbud fordi han ikke har overskud og han forlanger mor også melder afbud, og hun tør ikke andet af frygt for hans vrede efterfølgende.
Anmeld
Citér