Jeg er så skuffet og irriteret!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.089 visninger
61 svar
259 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. marts 2018

Anonym trådstarter

Vi skulle havde været til forældresamtale idag ang vores datter som går i 0 klasse. Jeg havde sådan glædet mig til at høre hvordan det går hende. Men far skriver at han ikke kan magte det så jeg var nødt til at aflyse. Jeg er så skuffet og sur på ham. Vi kan nok højst sandsynlig ikke få en ny tid da alle tider er optaget og lærerne kan jo ikke bare sådan finde en særlig dag til os.... For helvede da!! Jeg er så gal!!! Det var ikke muligt for mig selv at tage afsted da han ikke ville have det.... Øv!! Skulle bare ud med mine frustrationer!!!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2018

FruStolpe

Anonym skriver:

Vi skulle havde været til forældresamtale idag ang vores datter som går i 0 klasse. Jeg havde sådan glædet mig til at høre hvordan det går hende. Men far skriver at han ikke kan magte det så jeg var nødt til at aflyse. Jeg er så skuffet og sur på ham. Vi kan nok højst sandsynlig ikke få en ny tid da alle tider er optaget og lærerne kan jo ikke bare sådan finde en særlig dag til os.... For helvede da!! Jeg er så gal!!! Det var ikke muligt for mig selv at tage afsted da han ikke ville have det.... Øv!! Skulle bare ud med mine frustrationer!!!

Det var ikke muligt at tage afsted fordi han ikke ville ha det ??? 

Undskyld mig, men hvorfor tage sig af hvad han vil?? 

Jeg begriber slet ikke hvorfor du ikke bare er taget afsted, og i samme omgang havde fortalt ham nogle detaljer om go opførsel... 

Anmeld Citér

21. marts 2018

Abracadabra

Hvorfor søren tager du ikke afsted alene? Dét skal han da ikke bestemme.

Anmeld Citér

21. marts 2018

Anonym trådstarter

FruStolpe skriver:

Det var ikke muligt at tage afsted fordi han ikke ville ha det ??? 

Undskyld mig, men hvorfor tage sig af hvad han vil?? 

Jeg begriber slet ikke hvorfor du ikke bare er taget afsted, og i samme omgang havde fortalt ham nogle detaljer om go opførsel... 

Fordi jeg mener at det er vigtigt at han også var med. Han mente at vi bare kunne få en nyd tid men jeg fik at vide at det skal vi ikke regne med er muligt. Jeg giver ham også klar besked når han engang har tænkt sig at stå op. Jeg går og koger indeni af raseri.

Anmeld Citér

21. marts 2018

Anonym trådstarter

Abracadabra skriver:

Hvorfor søren tager du ikke afsted alene? Dét skal han da ikke bestemme.

Fordi så var han blevet mega sur på mig og bla bla bla. Jeg kender “rytmen”.

Anmeld Citér

21. marts 2018

Sandratoft

Anonym skriver:

Fordi jeg mener at det er vigtigt at han også var med. Han mente at vi bare kunne få en nyd tid men jeg fik at vide at det skal vi ikke regne med er muligt. Jeg giver ham også klar besked når han engang har tænkt sig at stå op. Jeg går og koger indeni af raseri.

Er i sammen eller bor i hver for sig? 

Anmeld Citér

21. marts 2018

Anonym trådstarter

Sandratoft skriver:

Er i sammen eller bor i hver for sig? 

Vi er sammen

Anmeld Citér

21. marts 2018

hekran

Er det alm. folkeskole? Så forudser jeg, at set bliver ualmindeligt svært at få en ny tid. Man måtte da kunne overskue de 20 minutter!

øv....

Anmeld Citér

21. marts 2018

Anonym trådstarter

hekran skriver:

Er det alm. folkeskole? Så forudser jeg, at set bliver ualmindeligt svært at få en ny tid. Man måtte da kunne overskue de 20 minutter!

øv....

Ja, det er en ganske alm folkeskole. Ja, jeg er også meget skuffet 

Anmeld Citér

21. marts 2018

Abracadabra

Anonym skriver:

Fordi så var han blevet mega sur på mig og bla bla bla. Jeg kender “rytmen”.

Jeg var taget afsted alene. Det handler jo om barnets trivsel og udvikling.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.