Anonym skriver:
Som sagt tror jeg ikke de har problemer med at sige fra. De var som sagt interesseret i flere ting men vi bruger dem stadigvæk fx barnevognen.
Selvom de havde problemer med at sige fra er det ikke mit problem og de skal ikke lade det gå ud over mig. Det er et problem man skal selv arbejde på og ikke noget man skal straffe andre for.
De vidste godt at min svigermor ville nok sige det videre, specielt når der var lidt problemer med at indstille stolen så datteren ikke blev ved med at være foroverbøjet. Så de skulle havde valgt en anden.
Du indleder med at skrive at du ikke ved hvordan du skal håndtere situationen, jeg kom med et bud 
Du skriver at de har et problem og skal arbejde på det og ikke straffe dig, men det er jo dig der har problemet, måske tænker de slet ikke der er noget problem 
Som du sikkert selv ved kan gravide og nye mødre godt være anderledes og opføre sig anderledes end de plejer, det undskylder selvfølgelig ikke at man ikke siger tak, men det læser jeg da også at de gør, omend på en afmålt måde, som du har tolket det.
Jeg tror bare desværre at det kan skabe varig dårlig stemning hvis man hænger for meget fast i tingene. Men du kender jo bedst selv din familie og dig selv 
Anmeld
Citér