På mig lyder det som, at du gerne vil blande dig og fortælle dem hvordan de skal gøre, hvad der er godt, gode produkter osv., helt uden at de faktisk har spurgt.
Måske skal du bare trække dig. Lade dem komme til dig, hvis de har lyst. Og så er det helt forkert, at dine svigerforældre fortæller dig, hvad deres søn og svigerdatter har sagt til dem i hvad der nok skulle have været fortrolighed omkring den autostol.
jeg kan også sagtens brokke mig til min svigermor om min svigerinde, men hun kunne da ikke drømme om at fortælle min svigerinde det, for hvilket formål skulle det tjene?
Da vi ventede vores søn fik vi også en kæmpe pose brugt tøj, helt uden vi blev spurgt! Jeg sagde pænt tak, men han har aldrig haft noget af det på, for det var bare ikke noget for os, og det er helt ok!
Ligesom at det er helt normalt, at man som drengemor ikke vil give lyserødt på, og omvendt.
det lyder mest af alt som om du har set dig sur på dem, og nu brokker dig over alt hvad de gør.
til en anden gang, skal du nok ikke låne ting ud eller give dem væk, hvis du gerne vil diktere om og hvordan det bruges.
Anmeld
Citér