Altså umildbart så tænker jeg at de fra start af, jo har sagt, at de ik er interesseret i at låne noget drenget, hvilket jo er meget rimeligt. I gir dem så en pose med neutralt tøj, men det er jo ik sikkert at de syntes det er neutralt!!
Ergo har de ik lyst til at bruge det.
At du kommer med mange gode råd omkring ting man ik ka leve uden, er virkelig sødt og betænksomt af dig, men måske har de bare følt sig lidt overvældet osv. Måske du er gået over deres grænse, uden at ha opdaget det. Jeg ved i hvert fald at når min kusine kom med råd/vejledning nr 10000 så var jeg for længst stoppet med at høre efter.
Ang autostol, så er det fedt at i de har ku låne jeres. At den så ik passer til deres behov, er bare uheldigt. Måske de ik har villet "brokke" sig til jer, netop for ik at virke utaknemlige. For mig ville det også være træls, at sku slæbe rundt på baby i autostolen, så jeg tog også baby ud og lage over i liften, som jeg bedre ku håndtere. Og jeg brokkede mig altså vældig over vires lånte, tunge autostol. Og det var altså ik fordi jeg ik var glad for at vi ku låne den, det var fordi den var uhandy!
De har jo faktisk sagt tak. Tænker ik at begge behøver sig tak, bare for at det gælder mere.
Fremover så gør som en anden forslå. Fortæl at de må sige til, hvis der er noget de ku tænke sig at låne, lad vær med at komme med "gode" råd, med mindre de spørg efter det osv osv.
Udover det så er jeg selv kæmpe fan af genbrug og låne ting og gode råd. Men altså det ska jo helst være brugbart og ik bare noget andre ska forvente af mig, hvis det gir mening! Vh Stine
Anmeld
Citér