Mor og meget mere skriver:
Det på én gang skræmmende og positive er, at hun er fuldstændigt klar over, at han overreagerer og opfører sig helt tosset hver eneste gang. Hun lader sig ikke som sådan manipulere af ham - hun er ikke i tvivl om, at hun har ret, og han tager fejl. Jeg tror mere og mere, at det er blevet hendes “projekt” at hjælpe ham - hun rådgiver rent faktisk familier med problemer som en del af sit job, og det er som om, hun har en halvprofessionel tilgang til hans “udfordringer”.
Yderst ambivalent forhold vil jeg mene.
--------------------------------------------
Kedelig situation at I står med. Hvis jeg fyldte rundt, så ville jeg invitere dem jeg kender og holder af.
Hvis I inviterer ham, så ville jeg lade ham om at føle sig udenfor, fordi der er jo ligesom en grund for at I kigger lidt skævt på ham. Ellers vent med at invitere ham til en ikke-rund fødselsdag, så din mand kan nyde sin 50 års dag 

Jeg ville ikke invitere, set udfra det du skriver om ham, fordi det sidste jeg ønsker er en dag, hvor jeg plus alle venner og familie husker tilbage på som en dårlig 50 års fødselsdag.
Det er jo 100% værtens valg, hvem som kommer med og ikke din venindes jaloux kæreste.
Anmeld
Citér