Kan man det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2018

Anonym trådstarter

LoveEnough skriver:

Ja, vi er 100% sikre på at du ikke er gravid.

Du har ikke haft fuldbyrdet sex.
Du tester negativ på alle test.
Dit hcg er så lavt at du umuligt kan være gravid.

Du er absolut, 100% sikkert IKKE gravid!

Tak virkelig! Jeg forsøger at trække vejret, og tage mig sammen...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2018

Anonym trådstarter

Love Angel skriver:

Tag en dyb indånding. Eller gør det flere gange. 

Og husk og sig til dig selv at det er umuligt at du er gravid. Det er 200% sikkert at du ikke er gravid. 

Mig negativ teste og blodprøver viser dig din virkelig verden. At du ikke er gravid hust det.

Hvorfor bliver jeg ved med at være så bange?

Anmeld Citér

9. januar 2018

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Anonym skriver:

Jeg ved det virkelig ikke

jeg har aldrig selv oplevet det eller hørt eller læst om at man kan ha sådan noget angst. 

Det derfor jeg bare troede i starten at det er en der bare vil ha tiden til at gå. 

Men nu ved jeg at sådan noget godt kan findes. 

Anmeld Citér

9. januar 2018

Anonym

Anonym skriver:

Fordi angst er et grundvilkår hos mennesket. Og alle er angste i perioder af deres liv. Du kan læse om det her:

http://www.psykiatrifonden.dk/p1h/yd-psykisk-foerstehjaelp/angst/angst-mere-viden.aspx

Det er et symptom på noget andet :-) Præcis som min egen venindes, og min sygdomsangst. Fordi din angst skal være "rationel" også derfor opfinder din hjerne muligheder. Mennesket vil så gerne forklare sig ud af angst og ubehagligheder.  Det er jo det, man har brugt religion til.  

Slå ikke dig selv i hovedet. Men erkend, at du er syg (og du er godt på vej), præcis som hvis du havde diabetes, brækket et ben eller noget andet. Det kræver behandling. Men når du har været i behandling, så kan du ofte fungere helt normalt igen. Der er SÅ mange, der lider af angst - det er helt normalt at have perioder af sit liv, hvor man er belastet. Men spørgsmålet hvordan du takler disse belastninger. De skal gerne kunne takles på en anden måde, end at få udløst et angstanfald. 

Anmeld Citér

9. januar 2018

Tommelise

Anonym skriver:

Det er jo rigtig svært at vide, hvorfor du bliver ved med at være så bange. Jeg synes, det er en rigtig god idé, at du har fået en henvisning til psykolog.

For jeg tænker også, at din angst kan komme til at hæmme dit fremtidige sexliv.

Håber du får den hjælp, du har brug for.

Og tro på alle de kvinder herinde, der fortæller dig, at du IKKE er gravid.

Anmeld Citér

10. januar 2018

Anonym trådstarter

Tak piger! 
Det er virkelig frustrerende det her, og håber bare det snart er ovre.. 

Anmeld Citér

11. januar 2018

Anonym trådstarter

Åha, nu kommer de dumme tanker igen... Prøver og sige til mig selc jeg ikke er gravid, men de sidste par dage har jeg haft en del sidestik, og aå kommer tanken “tænk hvis jeg rent faktisk er gravid, men ikke kan teste positiv på hverken blodprøve eller g-test, og jeg så har sidestik fordi det hele er ved at udvide sig..” :-(((

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.