Kan man det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2018

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Anonym skriver:

For det første har jeg ikke rigtig lyst til det, da jeg følte mig utrolig dum, da jeg fik lægen til at tage en blodprøve. Han havde jo sagt til mig mange gange, jeg ikke var gravid, og gik til sidst med vil st bevise det ved at tage en blodprøve, så har virkelig ikke lyst til det.. 

For det andet er jeg studerende uden et srbejde ved siden af, så har på ingen måder pengene til det.. 

Det beroliger mig rigtig meget, at skrive herinde og på den måde få en bekræftelse i, det er 100% umuligt, men kan også godt forstå det er træls for alle jer andre - især for dem, der forgæves forsøger at opnå en graviditet.. Men som sagt er jeg blevet opfordret til at skrive på sider som disse, da det jo er det, der giver mg mest tryghed, når jeg virkelig får mig selv hyler helt ud af den.. 

Det undrer mg bsre, jeg bliver ved med at dølge mig oppustet eller som om der er noget der bobler/bevæger sig inde i maven.. Har jo haft blødning hver måned, men ved ikke om jeg vil sige det har været menstruation eller blot pletblødning på 5-7 dage, for det har ikke været særlig kraftigt og så har det været blandet med en del udflåd...

Okay. 

Træls du ikke har pengene til det. 

For håber og tror at hvis du bliv scannet og at du kunne se med DINE EGNE ØJNE at der intet derinde så kan din angst forsvinde. 

Og de ting du mærker er ren indbildning, din angst har total overtaget dig. 

Håber virkelig for dig at du snart indser at du ikke er gravid og overvinder din angst.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2018

Anonym trådstarter

Love Angel skriver:

Okay. 

Træls du ikke har pengene til det. 

For håber og tror at hvis du bliv scannet og at du kunne se med DINE EGNE ØJNE at der intet derinde så kan din angst forsvinde. 

Og de ting du mærker er ren indbildning, din angst har total overtaget dig. 

Håber virkelig for dig at du snart indser at du ikke er gravid og overvinder din angst.

Tak, hvor er du sød! Det er især i nogle perioder det er slemt, og så andre perioder er det bare lige om aftenen, jeg frygter det... Men det er 100% ikke lige så slemt som det var i starten, så lidt har både i og min læge da fået mg beroliget

Anmeld Citér

8. januar 2018

Love Angel

Mor til 4
Anonym skriver:

Tak, hvor er du sød! Det er især i nogle perioder det er slemt, og så andre perioder er det bare lige om aftenen, jeg frygter det... Men det er 100% ikke lige så slemt som det var i starten, så lidt har både i og min læge da fået mg beroliget

Godt at det bliv en smule mindre. Lidt har også sin ret.

så længe at det begyndt at hjælpe lidt på det. Så er det den rigtig vej det går.

Anmeld Citér

8. januar 2018

Anonym trådstarter

Love Angel skriver:

Godt at det bliv en smule mindre. Lidt har også sin ret.

så længe at det begyndt at hjælpe lidt på det. Så er det den rigtig vej det går.

Det er blevet bestemt blevet bedre! Bruger ikke åndssvage penge på graviditetsteste længere og sender ikke længere mails til min læge næsten dagligt. Det er bare lige det der med at få en form for bekræftigelse i at der ikke er noget, når angsten melder sin ankomst. Det hjælper virkelig meget, og i herinde er rigtig gode til at svare. Ja, der kommer da en skrap tone af og til, men det er jo klart; det er jo heller ikke sjovt for jer, at blive ved med at høre på mine bekymringer, og det er ikke sjovt for mig at blive ved med at have de her bekymringer. Godt de bliver mindre med tiden :-)

Anmeld Citér

8. januar 2018

Love Angel

Mor til 4

Det er blevet bestemt blevet bedre! Bruger ikke åndssvage penge på graviditetsteste længere og sender ikke længere mails til min læge næsten dagligt. Det er bare lige det der med at få en form for bekræftigelse i at der ikke er noget, når angsten melder sin ankomst. Det hjælper virkelig meget, og i herinde er rigtig gode til at svare. Ja, der kommer da en skrap tone af og til, men det er jo klart; det er jo heller ikke sjovt for jer, at blive ved med at høre på mine bekymringer, og det er ikke sjovt for mig at blive ved med at have de her bekymringer. Godt de bliver mindre med tiden :-)

Det jo super at høre at det bliv mindre end før. 

Men det også synd for dig med de hårde kommentar. 

Jeg er ked af at jeg tvivlet om du kunne være en der bare laver gas. Undskyld. Men havde svært ved at tro at der findes nogle der virkelig har så meget/længe angst for noget som er så TYDELIG ikke findes. 

Anmeld Citér

8. januar 2018

Anonym trådstarter

Love Angel skriver:

Det jo super at høre at det bliv mindre end før. 

Men det også synd for dig med de hårde kommentar. 

Jeg er ked af at jeg tvivlet om du kunne være en der bare laver gas. Undskyld. Men havde svært ved at tro at der findes nogle der virkelig har så meget/længe angst for noget som er så TYDELIG ikke findes. 

Det er skam helt okay! Tror jeg ville have det på akkurat samme måde, hvis jeg så det fra jeres perspektiv... Håber snart det er 100% væk, så jeg bare kan nyde min ungdom og slappe af :-)

Anmeld Citér

8. januar 2018

Love Angel

Mor til 4
Anonym skriver:

Det er skam helt okay! Tror jeg ville have det på akkurat samme måde, hvis jeg så det fra jeres perspektiv... Håber snart det er 100% væk, så jeg bare kan nyde min ungdom og slappe af :-)

Det håber jeg også sådan for dig, at du snart er over det. 

Held og lykke frem over. 

Og ja nyd din ungdom. For når den først gå , kommer den aldrig igen. Og vi mennesker liver jo kun en gang.

Anmeld Citér

8. januar 2018

Anonym trådstarter

Love Angel skriver:

Det håber jeg også sådan for dig, at du snart er over det. 

Held og lykke frem over. 

Og ja nyd din ungdom. For når den først gå , kommer den aldrig igen. Og vi mennesker liver jo kun en gang.

Mange tak! Og endnu engang undskyld for de mange indlæg.. Skal nok prøve og beherske mig lidt.. Det bliver bare lidt for meget nogen gange, og så hjælper det mig virkelig at skrive herinde.. Men tak! <3

Anmeld Citér

8. januar 2018

Love Angel

Mor til 4
Anonym skriver:

Mange tak! Og endnu engang undskyld for de mange indlæg.. Skal nok prøve og beherske mig lidt.. Det bliver bare lidt for meget nogen gange, og så hjælper det mig virkelig at skrive herinde.. Men tak! <3

Skal du ikke takke for. Og skal du ikke undskylde for. Og du er velkommen til at skrive til os herinde igen hvis det virkelig er ved at gå galt for dig igen. 

Anmeld Citér

8. januar 2018

Anonym trådstarter

Love Angel skriver:

Skal du ikke takke for. Og skal du ikke undskylde for. Og du er velkommen til at skrive til os herinde igen hvis det virkelig er ved at gå galt for dig igen. 

Tusind tak :-)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.