Anonym skriver:
For det første har jeg ikke rigtig lyst til det, da jeg følte mig utrolig dum, da jeg fik lægen til at tage en blodprøve. Han havde jo sagt til mig mange gange, jeg ikke var gravid, og gik til sidst med vil st bevise det ved at tage en blodprøve, så har virkelig ikke lyst til det..
For det andet er jeg studerende uden et srbejde ved siden af, så har på ingen måder pengene til det..
Det beroliger mig rigtig meget, at skrive herinde og på den måde få en bekræftelse i, det er 100% umuligt, men kan også godt forstå det er træls for alle jer andre - især for dem, der forgæves forsøger at opnå en graviditet.. Men som sagt er jeg blevet opfordret til at skrive på sider som disse, da det jo er det, der giver mg mest tryghed, når jeg virkelig får mig selv hyler helt ud af den..
Det undrer mg bsre, jeg bliver ved med at dølge mig oppustet eller som om der er noget der bobler/bevæger sig inde i maven.. Har jo haft blødning hver måned, men ved ikke om jeg vil sige det har været menstruation eller blot pletblødning på 5-7 dage, for det har ikke været særlig kraftigt og så har det været blandet med en del udflåd...
For håber og tror at hvis du bliv scannet og at du kunne se med DINE EGNE ØJNE at der intet derinde så kan din angst forsvinde.
Håber virkelig for dig at du snart indser at du ikke er gravid og overvinder din angst.