Kan man det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.929 visninger
46 svar
40 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. januar 2018

Anonym trådstarter

Jeg er bange for at være gravid. Ville være 16+1. Har ikke testet positiv på en g-test, og hsr er hcg på 2. Kan man trykke sig hårdt på maven, hvis man er gravid i uge 16?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2018

Anonym

Åh vil du ikke snart stoppe med dine tvangstanker om graviditet? Her sidder altså kvinder som kæmper helvedes kamp for at blive gravide og du stopper ikke med at oprette tråde om din hcg på 2!!!! Kvinde(eller mand?) nu må det her snart stoppe! Søg noget hjælp for det her er ikke sjov længere.

Anmeld Citér

6. januar 2018

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Jeg er bange for at være gravid. Ville være 16+1. Har ikke testet positiv på en g-test, og hsr er hcg på 2. Kan man trykke sig hårdt på maven, hvis man er gravid i uge 16?

Du er IKKE gravid! 

Anmeld Citér

6. januar 2018

Flomama

Ring til din læge du har brug for hjælp det er ikke normalt at tro man er gravid hele tiden

Anmeld Citér

6. januar 2018

Soonmom

Du er ikke gravid og om man er gravid eller ej kan man da trykke på sin mave? - forstår slet ikke spørgsmålet 

Anmeld Citér

6. januar 2018

AnoMom

Anonym skriver:

Hvis du har et hcg på 2 så er du for det første slet ikke gravid. Og for det andet hvis du var 16+1 så ville hcg ligge på mange mange tusind. 

Stop nu dine evindelige indlæg om graviditet. Du er IKKE gravid. Du har derimod hårdt brug for noget hjælp og vejledning til at komme videre fra det der får dig til at tro du et gravid konstant. 

Anmeld Citér

6. januar 2018

ChesireKitty

Soonmom skriver:

Du er ikke gravid og om man er gravid eller ej kan man da trykke på sin mave? - forstår slet ikke spørgsmålet 

Jeg antager at hun mener om man kan trykke maven ind (fordi den er blød og fleksibel), eller om den ikke burde være "hård" (og derfor ikke kan trykkes ind) på det tidspunkt i graviditeten, hvor hun tror hun er - selvom hun adskillige gange har fået af vide af læge(r?) og brugere både herinde og på andre fora at hun ikke er gravid.

TS:
Selv hvis du ikke kan trykke din mave ind, fordi den er "hård" kan det skyldes mange andre ting. Du er ikke gravid. Du har ikke været gravid. Og med mindre du dyrker ubeskyttet, fuldbyrdet sex, hvor drengen/manden/fyren kommer inde i din skede, skal du ikke bekymre dig for at blive gravid.

Søg nu for pokker da noget hjælp. Gå til din læge og forklar at du er så ansgt for graviditet. Man kan i flere kommuner få gratis spykologhjælp, hvis man er under 25. Tjek om din kommune er én af dem, så du end ikke skal bekymre dig om betaling.

Anmeld Citér

7. januar 2018

Anonym trådstarter

LoveEnough skriver:

Jeg antager at hun mener om man kan trykke maven ind (fordi den er blød og fleksibel), eller om den ikke burde være "hård" (og derfor ikke kan trykkes ind) på det tidspunkt i graviditeten, hvor hun tror hun er - selvom hun adskillige gange har fået af vide af læge(r?) og brugere både herinde og på andre fora at hun ikke er gravid.

TS:
Selv hvis du ikke kan trykke din mave ind, fordi den er "hård" kan det skyldes mange andre ting. Du er ikke gravid. Du har ikke været gravid. Og med mindre du dyrker ubeskyttet, fuldbyrdet sex, hvor drengen/manden/fyren kommer inde i din skede, skal du ikke bekymre dig for at blive gravid.

Søg nu for pokker da noget hjælp. Gå til din læge og forklar at du er så ansgt for graviditet. Man kan i flere kommuner få gratis spykologhjælp, hvis man er under 25. Tjek om din kommune er én af dem, så du end ikke skal bekymre dig om betaling.

Så er maven blød og fleksibel eller er den hård?

Anmeld Citér

7. januar 2018

ChesireKitty

Anonym skriver:

Så er maven blød og fleksibel eller er den hård?

Det er forskelligt fra person til person og fra graviditet til graviditet. Da jeg ventede min datter fik jeg først mave på da jeg var over 20 uger henne. Med min søn kunne jeg ikke skjule det længere efter uge 10.

Men det er ligemeget for dig, for du er ikke gravid. Overhovedet. Og du skal stoppe NU og så få noget hjælp.

Hvor bor du henne i landet? Så skal jeg undersøge for dig om der er gratis psykologhjælp i den kommune.

Anmeld Citér

7. januar 2018

Anonym trådstarter

LoveEnough skriver:

Det er forskelligt fra person til person og fra graviditet til graviditet. Da jeg ventede min datter fik jeg først mave på da jeg var over 20 uger henne. Med min søn kunne jeg ikke skjule det længere efter uge 10.

Men det er ligemeget for dig, for du er ikke gravid. Overhovedet. Og du skal stoppe NU og så få noget hjælp.

Hvor bor du henne i landet? Så skal jeg undersøge for dig om der er gratis psykologhjælp i den kommune.

Tak for svar. Og ang psykologhjælp; så er jeg allerede i kontakt med lægen omkring det, men min læge opfordrede mig netop til at spørge på sider som dette, hvis det var det, der fik mig til at falde til ro. Men kan ligesom fornemme det ikke er i orden, men endnu engang tak for svar

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.