Dansk folkehjælp/julehjælp.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.612 visninger
78 svar
204 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
20. december 2017

Anonym trådstarter

Pyh ha altså, nu er jeg godt nok ved at være nervøs for om jeg er en af dem der får afslag på hjælp på fredag. For der er jo nogen der får afslag og dem kan jeg jo risikere at være iblandt. Især fordi min 8-årige i dag glad sagde h*n glæder sig til at se hvad jeg giver. Mit hjerte knugede sig sammen og jeg fik ondt i maven, for hvad filan skal jeg sige/finde på hvis ikke der er noget i postkassen på fredag? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2017

Flomama

Anonym skriver:

Pyh ha altså, nu er jeg godt nok ved at være nervøs for om jeg er en af dem der får afslag på hjælp på fredag. For der er jo nogen der får afslag og dem kan jeg jo risikere at være iblandt. Især fordi min 8-årige i dag glad sagde h*n glæder sig til at se hvad jeg giver. Mit hjerte knugede sig sammen og jeg fik ondt i maven, for hvad filan skal jeg sige/finde på hvis ikke der er noget i postkassen på fredag? 

kan du ikke købe noget brugt?  

hvis det er helt umuligt må du give et gavekort på et eller andet h+n ønsker sig som kan indløses 1 januar. 

kæmpe kram til dig, det lyder hårdt 

Anmeld Citér

20. december 2017

Anonym

Hvad med at sælge ud af noget, så du kan få råd til en lille gave til hende?

Ved ikke hvad årsagen til at du har søgt julehjælp er? Men der er jo virkelig mange, som får afslag, så jeg ville bestemt ikke turde regne med det/satse på det. Ikke at jeg siger du ikke får, for det kan jeg slet ikke vide noget om, men tænker bare det er et lidt risky sats at tage.

Anmeld Citér

21. december 2017

Anonym trådstarter

Flomama skriver:

kan du ikke købe noget brugt?  

hvis det er helt umuligt må du give et gavekort på et eller andet h+n ønsker sig som kan indløses 1 januar. 

kæmpe kram til dig, det lyder hårdt 

Jo men tror ikke jeg kommer så langt med 40 kr men har været gemmerne igennem og fandt nogle fætter BR sparebøger, så hun kan få en lille ting til 100 kr og så må jeg finde på noget godt til hende til januar. Tak for krammet, det varmer. 

Anmeld Citér

21. december 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvad med at sælge ud af noget, så du kan få råd til en lille gave til hende?

Ved ikke hvad årsagen til at du har søgt julehjælp er? Men der er jo virkelig mange, som får afslag, så jeg ville bestemt ikke turde regne med det/satse på det. Ikke at jeg siger du ikke får, for det kan jeg slet ikke vide noget om, men tænker bare det er et lidt risky sats at tage.

Efter mange år på kontanthjælp ( psykisk syg) så er der desværre ikke mere der kan sælges ud af. Ja det er en risky business men åhh håber sådan at vi hører til i den heldige gruppe. 

Anmeld Citér

21. december 2017

Anonym

Ja julen kommer bag på mange hvert år

Hellere en lille gave, end ingenting  glædelig jul

Anmeld Citér

21. december 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ja julen kommer bag på mange hvert år

Hellere en lille gave, end ingenting  glædelig jul

Den bemærkning gør mig så faktisk meget ked af det, for julen kommer ikke bag på mig men når der knap nok er råd til mad, så kan der ikke lægges fra til julen og på den måde komme den i forkøbet men glædelig jul til dig også. 

Anmeld Citér

21. december 2017

Anonym

Anonym skriver:

Den bemærkning gør mig så faktisk meget ked af det, for julen kommer ikke bag på mig men når der knap nok er råd til mad, så kan der ikke lægges fra til julen og på den måde komme den i forkøbet men glædelig jul til dig også. 

Beklager.. Det var ikke meningen men der er altid noget at gøre. Læg 30kr til side, undvære det sodavand eller hygge. Det er da rigtig øv, men selvom der ikk er noget at rykke med er der altid et sted at finde 30kr om måneden hvis det endelig var det

Anmeld Citér

21. december 2017

Anonym

Anonym skriver:

Det handler om periotering, sorry to say

Anmeld Citér

21. december 2017

Anonym

Prøv at ring til frelsens hær, de har altid noget i overskud i form af gavekort 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.