Spunken84 skriver:
Det er helt i orden at du ikke er enig i det - sådan er vi så forskellige. Men jeg opfatter Carinas svar sådan som jeg skrev. Uanset hvad hun så har sagt eller skrevet i andre debatter - det er ikke det jeg forholder mig til lige nu.
At man ikke kan tage det seriøst at folk “gemmer” sig bag den anonyme funktion synes jeg faktisk også er underligt. Jeg kan da komme i tanke om flere grunde som kan retfærdiggøre at man ikke har lyst til at stå frem - og når man læser diverse kommentarer om at man må være fintfølende etc etc etc hvis man antyder at tonen kan være hård, ja så synes jeg faktisk præcist svaret ligger deri!
Det undrer mig at folk ikke møder det med: “nå for søren, det er da noget møg - bare det ikke er mig hun mener. Det må vi da se om vi ikke kan gøre noget ved”- agtigt. I stedet går nogle i forsvar eller møder det med et “det er dig der er noget galt med”-lignende svar. Så jeg forstår egentlig godt man bruger anonymfunktionen - for man ved hvad der kommer.
Det eneste, der kunne få mig til at vælge anonymfunktionen var, hvis jeg ønskede at beskytte identiteten på personer fra mit liv, som jeg nævner.
Og i en tråd som denne, kan jeg absolut ikke se nogen grund til at være anonym. Hvis man mener, at tonen er hård, så må man da kunne stå ved det ved sit profilnavn.
Anmeld
Citér