Hårde toner

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. november 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Kan kun give dig ret . Syntes også at tonen til tider kan være hård , og som regel fra samme profiler. Skriver sjældent herinde af samme årsag .

Tak, kan godt se med de kommentarer herinde er det ikke alle som er enige, men det er også okay jeg oprettede denne tråd for at se on jeg var eneste som kan få helt ondt i maven når jeg ser der er kommenteret på mine indlæg..

men ja det er de samme profiler man altid kan genkende og som altid kommentere på ALT

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2017

Carina:-)

Anonym skriver:

Tak, kan godt se med de kommentarer herinde er det ikke alle som er enige, men det er også okay jeg oprettede denne tråd for at se on jeg var eneste som kan få helt ondt i maven når jeg ser der er kommenteret på mine indlæg..

men ja det er de samme profiler man altid kan genkende og som altid kommentere på ALT

Men hvad vil du med den her tråd?

Du er ikke tilfreds med nogen af brugerne herinde- 

Det kan enten være du er fintfølende ,eller at du har ret i at du  får grimme svar.

Men får du grimme svar kan du jo vælge at anmelde.

Det er svært at tage seriøst ,når du selv gemmer dig bag ano funktionen.

Hvis du vitterligt mener der er et stort prob herinde - må du jo gøre noget aktivt,frem for at starte en tråd med småskjulte hentydninger. 

Og klager over mudderkastning- når din egen tråd er godt på vej derhen ad. 

Mhs til at nogen kommentere på ALT som du selv skriver- så har jeg svært ved at forstå hvorfor det nu skulle være et prob.

Sitet overlever på aktive brugere- og hvis vi ikke havde de aktive brugere der sætter gang i debatter - laver indlæg med kant osv

Ja så ville der bliver stille herinde,og så ville det gå som det har gået med andre store sites- en stille død.

Så vær du glad for at der er nogen der int sig for hvad der sker herinde,og gider give et bidrag i debatterne., 

Anmeld Citér

29. november 2017

Hck

Profilbillede for Hck
Anonym skriver:

Et eller andet sted synes jeg måske ikke at du er ret meget bedre selv, du vælger bare at gøre det som anonym. Dine kommentar om at folk "skaber" sig og at bestemte personer blander sig i alt, kan da også virke stødende og hårde for nogle. Jeg indrømmer blankt, at jeg virker nok også hård og kontant i mange af mine svar, men jeg står ved det.

Anmeld Citér

29. november 2017

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Må man i dine øjne ikke kommentere på alt, man har lyst til? Der er jo Ingen, der kommenterer på ALT. 

Anmeld Citér

29. november 2017

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Carina:-) skriver:

Selvfølgelig gør vi det.

Og jeg har jævnligt skrevet pb til folk om at opføre sig ordentligt. 

Og givet advarsler 

Har også slettet et par enkelte brugere.

Og ophævet anonymitet. 

Men lige som alt andet . Så handler det om tolkning 

Og indimellem så er der også nogen der anmelder i flæng over noget som måske bare skulle høre under pyt katagorien. 

Vi giver en advarsel hvis brugeren er direkte i strid med reglerne.

Ikke fordi en enkelt eller to ikke er tilfreds med tonen 

Vi har forskellige grænser . Men hvis vi skulle kaste en advarsel i nakken på alle der træder lidt ved siden af .

Ville det jo miste sin virkning.

Man kunne også lige trække vejret inden man trykker anmeld. Huske at det skrevne er mere vanskeligt at tolke . Og så huske at ikke alle formår at kommunikere på skrift og det derfor er let at misforstå.

Vi vurdere hver enkelt anmeldelse og er vi ikke enige i at det er så slemt .Ja så gør vi ikke noget.

For igen så er vi forskellige og nogen har en lav tolerence tærskel end andre.

Men derfor skal det stadig give mening at gribe ind og det gør vi altså ikke hvis der ikke er en god grund.

Jeg er meget enig, men i første omgang svarede jeg på en opfordring til, at man anmelder indlæg til moderator - og videregiver min egen oplevelse af, at de kollektive beskeder om at holde tonen pæn ikke batter meget. Jeg mener selvfølgelig selv, at jeg trækker vejret og overvejer en anmeldelse, før jeg sender den. 

Anmeld Citér

29. november 2017

Anonym

Det kan enten være du er fintfølende ,eller at du har ret i at du  får grimme svar.

Hvis du vitterligt mener der er et stort prob herinde - må du jo gøre noget aktivt,frem for at starte en tråd med småskjulte hentydninger. 

Mhs til at nogen kommentere på ALT som du selv skriver- så har jeg svært ved at forstå hvorfor det nu skulle være et prob.

Sitet overlever på aktive brugere- og hvis vi ikke havde de aktive brugere der sætter gang i debatter - laver indlæg med kant osv

Ja så ville der bliver stille herinde,og så ville det gå som det har gået med andre store sites- en stille død.

Så vær du glad for at der er nogen der int sig for hvad der sker herinde,og gider give et bidrag i debatterne., 

Jeg er faktisk enig med TS. Og kan sagtens forstå hvorfor TS vælger at være anno . Syntes også at der er brugere herinde som ofte er ret hårde i deres toner og svar. Som oftes gider jeg slet ikke svare herinde, da jeg sket ikke gider den form for debat. Fair nok at man har forskellige meninger, ellers ville en debat blive kedelig. Helt enig . For mig er det måden det bliver svaret på. Men vi er alle forskellige , syntes bare nogle dominere mere end andre. Du opfordre til at man aktiv gør noget , men hvad ? Skrive til jer ? Vi er alle forskellige herinde , og vires træner er forskellige . Ofte er det bare sindsygt nemt, og sidde bag en skærm og være mere hård end nødvendigt . Desværre kan det skrevne oftes misforståes , og lyde hårdere end det måske er ment . Derfor syntes jeg st man lige skal tænke sig en ekstra gang om inden man trykket send. Men det er MIN holdning. Som sagt skriver jeg sjældent herinde , da jeg ikke gider de samme bruger hver gang skal være hårde i filten .

Anmeld Citér

29. november 2017

Anonym

Anonym skriver:

Det er du ikke. Har det helt på samme måde . Oprette sjældent tråde herinde mere , af samme grund

Anmeld Citér

29. november 2017

Flomama

Har slet ikke den opfattelse, mdn hey jeg kommentere også meget, er direkte og tiltider hamrende flabet. Ca som jeg er irl grov og egentlig p***e irriterende 

Jeg syntes btw. Det er mega underligt at sige nogen blander sig - det en debat sige. Du har oprettet en tråd og får svar og så skal folk blande sig udenom? 

Så nej jeg syntes tonen er utrolig pæn  

Anmeld Citér

29. november 2017

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Jeg har efterhånden været herinde i mange år, og jeg kan huske, jeg synes, tonen var hård i starten.

Det synes jeg ikke mere. Jeg ved ikke, om det er fordi jeg føler, jeg kender nogle af brugerne herinde, eller hvad det er. Ja, der er nogle, som er kontante i deres udmeldning, men det er også rart med lidt "modspil" i en debat.

Jeg synes sjældent, at jeg ser nogle være direkte modbydelige overfor andre. 

I den virkelige verden er der jo også nogle mennesker, som er direkte overfor andre, og tænker vi alle er forskellige i vores måder at ytre os på. Så længe man ikke sviner folk til, er direkte modbydelig osv...

Og jeg håber da sandelige folk anmelder indlæg, når de ser det sker. 

Anmeld Citér

5. december 2017

Spunken84

Ej hvad? 

Jeg kan på ingen måde se hun kaster med mudder, men hun siger bare stille og roligt at hun synes der kan være en hård tone herinde blandt visse brugere og det vil jeg gerne give hende ret i. Og jeg kender også til at man kan få helt ondt i maven over at åbne et svar eller starte en tråd - og måske, - måske kan der være en lille bitte sandsynlighed for at der er noget om snakken? Måske behøver man ikke være fintfølende, have angst, være blevet mobbet (som en anden nævner) eller andet der indikerer at man har en psykisk brist for, at synes at nogle er ret grove og ret meget for meget. 

Jeg synes helt ærligt at DU går lidt for meget efter manden i stedet for bolden lige nu - og at du som moderater mangler at kunne anlægge et helikopterperspektiv på dig selv og lade være at tage tråden personligt - for det virker det til at du gør lige nu. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.