Anonym skriver:
Tak, kan godt se med de kommentarer herinde er det ikke alle som er enige, men det er også okay jeg oprettede denne tråd for at se on jeg var eneste som kan få helt ondt i maven når jeg ser der er kommenteret på mine indlæg..
men ja det er de samme profiler man altid kan genkende og som altid kommentere på ALT
Men hvad vil du med den her tråd?
Du er ikke tilfreds med nogen af brugerne herinde-
Det kan enten være du er fintfølende ,eller at du har ret i at du får grimme svar.
Men får du grimme svar kan du jo vælge at anmelde.
Det er svært at tage seriøst ,når du selv gemmer dig bag ano funktionen.
Hvis du vitterligt mener der er et stort prob herinde - må du jo gøre noget aktivt,frem for at starte en tråd med småskjulte hentydninger.
Og klager over mudderkastning- når din egen tråd er godt på vej derhen ad.
Mhs til at nogen kommentere på ALT som du selv skriver- så har jeg svært ved at forstå hvorfor det nu skulle være et prob.
Sitet overlever på aktive brugere- og hvis vi ikke havde de aktive brugere der sætter gang i debatter - laver indlæg med kant osv
Ja så ville der bliver stille herinde,og så ville det gå som det har gået med andre store sites- en stille død.
Så vær du glad for at der er nogen der int sig for hvad der sker herinde,og gider give et bidrag i debatterne.,
Anmeld
Citér