Spunken84 skriver:
Altså du må have mig meget undskyldt - men jeg forstår simpelthen ikke halvdelen af det du skriver. Jeg læser det ikke sådan som du gør tydeligvis, for jeg læser det ikke som om hun peger fingre af alt og alle. Jeg læser det hun skriver som en måde at stikke fingeren i jorden hos andre brugere og spørge om der er andre der opfatter det på samme måde af og til. Og det er vi nogle der gør. Hvordan er det at opfordre til mudderkast? Det har jeg svært ved at se. At nævne navne synes jeg faktisk ville være personlige angreb og derfor synes jeg det er den helt rigtige måde hun griber det an på.
ift det du skriver med at du ikke må have en holdning eller udtrykke den, så stiller jeg mig undrende overfor hvor du har det fra? Det eneste jeg anfægter er din egen tone - for den opfatter jeg som hård. Du siger selv at du er kontant og direkte- og nu er jeg så det samme. Det tåler du tydeligvist ikke særlig godt.
Du synes ikke det er konstruktivt at man forsøger at forhøre sig om andres mening om en given situation men det er der andre der gør. Jeg synes det er konstruktivt at man får fokus på at nogle ikke føler sig godt tilpas eller godt behandlet og har brug for at afstemme hvorvidt man står alene med den holdning. Det kan jeg sagtens se det fornuftige i. Men der er vi forskellige. Nogle deltager på sites som dette, fordi man har en formodning om at det er et sted man kan støtte, rådgive og hjælpe hinanden, dele erfaringer osv. Et sted med et godt sammenhold og et sted der er rart at være. Andre gør det tydeligvist af andre grunde. Jeg synes det er et ærgerligt præmis du opstiller mht at holde gang i debatten....så med andre ord er det nødvendigt at man taler hårdt til hinanden for at skabe og holde liv i en debat? Det er jeg bare helt uenig i. Jeg synes der mange måder at udtrykke sin uenighed på - og det er såmænd det som jeg - og sandsynligvis også trådstarter tillader os at anfægte.
Og så igen - jeg forstår ikke det sidste du skriver - “har endnu til gode at slette en bruger for at være direkte og aktive”.....okay....og hvor vil du hen med det? Vil du have en medalje? Er det en advarsel til mig? Jeg fanger den ikke helt - sorry.
God aften til alle - nu vil jeg ud og bruge tid med mit barn.
Du læser rigtig meget der ikke står der.
Hvor læser du at jeg skriver man kun må være her hvis man skriver hårdt og kontant?
Jeg skriver at det er godt vi har nogle livlige debattører der kan give kant til det her site .
Det er ikke det samme som at andre typer ikke er velkomne.
Nej jeg advarer dig ikke .
Tror du seriøst at fordi du stiller dig kritisk an så vil jeg slette dig?
Come om diger jeg bare. Du har ikke høje tanker om os herinde hvis du hår ud fra vi truer og sletter brugere pga småting som uenighed i en debat.
Jeg skrev
Jeg har endnu til gode at slette en bruger pga aktivitet og skarp debat
Og det kommer ikke til at ske.
Fordi der blev sagt at tonen er for hård og desuden så var det også et problem at NOGEN er for aktive.
Så skrev jeg . Jeg kommer ikke til at slette nogen for det.
Forstår slet ikke hvordan du kan opfatte det som et angreb på dig og måske og skriver kun måske er det hele årsagen til den her tråd.
At nogen tolker og er lidt i forsvar hele tiden?
Og mhs til at takle modstand . Erhmm
er det ikke lige det hele tråden går ud på?
At modstand bliver opfattet meget negativt?