Er der virkelig inhen sanktioner, når mor konsekvent sender mangelfuldt tøj med på samvær? Vi har bonus på 8 hver anden weekend. Betaler børnebidrag selvfølgelig. Vi har været i SF, hvor det flere gange er blevet gjort klar for hende af de børnesagkyndige, at hun SKAL sende passende tøj med på samvær. Det vil sige tøj der passer og fodtøj og overtøj til forskelligt slags vejr. Vi kunne selvfølgelig købe noget til ham selv, men det synes vi rent principielt ikke er i orden, når hun modtager børnebidrag, tilskud for at have ham boende og børne og unge ydelse. Det er jo hendes pligt. Det er da dyrt at have børn, men hver gang der komme BFY kører de i Ikea og køber møbler, nyt tøj til sig selv, makeup, tur til Tyskland efter snolder, imens bonus stadig render rundt i gammelt slidt tøj. For heller ikke hos hans mor har han ordentligt tøj, det handler ikke kun om at det dårlige tøj sendes herop, han har kun dårligt tøj 
Jeg vil ikke blande mig i deres økonomi, og for så vidt er jeg ret ligeglad med hvad de bruger deres penge på, HVIS der først er sørget for at bonus har tøj og overtøj der passer til hans størrelse og til årstiden. Så kan de bruge resten på vattondeller, hvis det er det de vil. Det er ikke vores bord. Men han SKAL jo forsørges.
Til samvær denne gang ankom han i:
Bukser str. 116. Han bruger 140. Min datter er 2.5 år yngre og bruger 116, er meget lavere end ham. De sad halvvejs ned ad hans røv, de gik dårligt halvt ked til anklerne og han kunne knap bøje benene.
Underbukser alt for små og stramme str. 4 til 5 år (han er 8).
T shirt i princippet rigtig størrelse, men tørretumblet så meget at den er krympet mega kort.
Med på samvær har han følgende tøj:
INGEN underbukser
2 par for små strømper
1 undertrøje alt for lille (en krympet 122, han bruger 140).
1 par shorts i rigtig størrelse og fin stand (hurra!)
2 meget tykke varme langærmede trøjer (vintertrøjer)
Ingen jakke
Intet regntøj
Ingen gummistøvler
Ingen Sandaler
...............
Jeg er ved at blive sindssyg. Kan der komme en sanktion? Jeg tænker andet end at SF siger "du skal sende ordentligt tøj med", hun siger "okay" igen og fortsætter som altid.
Det straffer jo ham i sidste ende, at hans tøj er i den forfatning
er bare så gal og træt af det.
Det der med hvad pengene rent faktisk bruges på ved vi, fordi mor selv i hån har fortalt det og sagt, at hvis de vil bruge pengene på dét, så er det det de gør.