Ville i fortælle?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juli 2017

migxher

Lad hende om at fortælle det hvis det bare var den ene lille gang.

Faktisk tror jeg ikke selv jeg ville have det af vide Hvis det var min kæreste og det være var den ene lille gang i fuldskab.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2017

IenFart

Profilbillede for IenFart

Jeg synes det er lidt sjovt. Der har flere gange været en variant af spørgsmålet herinde, hvor nogen har set eller har fået information om at manden til en veninde har lavet noget. Der har der nærmest ikke været grænser for hvor meget folk synes man skal blande sig.

Personligt synes jeg man skal holde snuden for sig selv uanset hvem det er man har set gøre noget. Det tilkommer ikke én at blande sig i andres forhold på den måde. Argumentet er altid "jeg ville gerne selv vide det hvis min mand/kone lavede noget" og det synes jeg er et tamt argument. 

Anmeld Citér

3. juli 2017

Anonym trådstarter

migxher skriver:

Lad hende om at fortælle det hvis det bare var den ene lille gang.

Faktisk tror jeg ikke selv jeg ville have det af vide Hvis det var min kæreste og det være var den ene lille gang i fuldskab.

Li præcis, tænker os det var noget helt andet hvis der var følelser og gentagende gange indblandet 
Det har var første gang i en ordentlig brandert, og hun har været gift over 9 år 

Anmeld Citér

3. juli 2017

Janey

Profilbillede for Janey

Nej det kunne jeg ikke drømme om at fortælle nogen om. Selvfølgelig er det noget lort, hun har lavet, men det ved hun jo udemærket og afbryder det og har det åbenlyst dårligt med det.

Jeg håber ikke, at nogen ville fortælle mig det, hvis min mand lavede en tilsvarende dumhed. Jeg håber da selvfølgelig ikke, at han i fuldskab (eller ædru) ville kysse en anden men et småkys, som han fortrød og havde dårlig samvittighed over, vil jeg ikke vide noget om.

Jeg ville ikke forlade ham og bryde min familie op over et kys, han fortrød og havde det dårligt med, så hvis nogle fortalte mig om det, så ville jeg blive såret og vores forhold ville lide skade i en periode, hvilket også kunne gå ud over mine børn. Så hellere intet vide, og så er det kun ham, der havde det dårligt over episoden.

Det ville selvfølgelig være noget helt andet, hvis han havde en egentlig affære med en anden.

Anmeld Citér

3. juli 2017

Thea14

Er enig med de andre i at du skal blande dig udenom og selv lade dem løse det. 

Der skete jo ikke noget.. Hun stoppede det jo med det samme, fordi hun godt vidste at det ikke var rigtigt..

At sige det er at skabe drama over ingenting - drama der kan koste et stabilt forhold og venskabet til dig...

Anmeld Citér

3. juli 2017

Soonmom

Jeg kan ikke døje utroskab og forstår slet ikke at man kan komme i en situation hvor man "kommer til" at kysse (eller det der er værre) med en anden. 

Jeg ville insistere på at hun skulle sige det til hendes mand, hvis jeg var hendes veninde og for hendes egen skyld, tror det ødelægger mere at tie end at tale 

Anmeld Citér

3. juli 2017

Janey

Profilbillede for Janey
Soonmom skriver:

Jeg kan ikke døje utroskab og forstår slet ikke at man kan komme i en situation hvor man "kommer til" at kysse (eller det der er værre) med en anden. 

Jeg ville insistere på at hun skulle sige det til hendes mand, hvis jeg var hendes veninde og for hendes egen skyld, tror det ødelægger mere at tie end at tale 

Det kunne jo være, at manden ikke ville vide det. Personligt vil jeg ikke vide det, hvis min mand laver en fejl på det niveau, afbryder det og fortryder med det samme. Godt at han kan gå med dårlig samvittighed over det, men hvorfor skal jeg vide det og få det dårligt over noget, der ikke vil bryde vores forhold og, som i dette tilfælde er noget partneren fortryder og er ked af. Med så dårlig samvittighed er jeg sikker på, at det ikke sker igen, og så ville jeg som partneren ikke vide det. Det ville dog helt klart været noget helt andet, hvis der var tale om sex eller gentagne tilfælde.

Anmeld Citér

3. juli 2017

Mor-til-Alfred

Profilbillede for Mor-til-Alfred
Gravid

Mind your own business

Anmeld Citér

4. juli 2017

Vivienne

Hvilken verden lever du i, siden du føler at du har ret til at blande dig? 

Anmeld Citér

4. juli 2017

Anonym

Nu er jeg lige anonym af hensyn til en veninde.. 

men du ved jo faktisk ikke hvad der sker hjemme ved dem? Jeg har en veninde der er ved at blive skilt, de bor stadig sammen da de skal have huset solgt, børnene ved at mor og far flytter fra hinanden, men derudover er der kun nogle meget få stykker der ved det.. 

i realiteten kan du ikke vide om de måske har en aftale? Og hun så fortryder og ikke kan alligevel, men du ved heller ikke om der er sket noget derhjemme som kan føre til den opførsel.. vi kan aldrig være 100% sikre på at vi ved hvad der foregår i hinandens hjem uanset hvor tætte man er! Da jeg blev skilt vidste ingen noget før den dag jeg pakkede mine ting og kørte væk! Vi havde valgt at vi ikke ville sige noget til nogen fordi det var så sårbar en situation.. 

så jeg kan kun stemme i med at man skal blande sig udenom! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.