Ville i fortælle?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juli 2017

Anonym

Nu er jeg sådan én, der for nogle år siden kom til at kysse en anden fyr i fuldskab. Og præcis ligesom kvinden TS skriver om, afbrød jeg også kysset og havde enormt dårlig samvittighed. Jeg har aldrig gjort noget lignende siden og det har siddet dybt i mig, at jeg kunne finde på at gøre det.  Så man kan ikke sige "hvis man mister selvkontrollen så nemt - så.... " mennesker er forskellige og vi ved ikke noget om kvinden.

Næ men det er jo et kontroltab at gøre noget man fortryder i samme nu. Og hvis det er så uskyldigt bliver man nok også tilgivet og hvis ik så må man jo acceptere det. Alle må vi tage ansvar for vores handlinger og ja alle begår fejl. Lever man med en der ikke kan tilgive er det jo også en person der har en rigid indstilling til tilværelsen og det gad jeg personligt ik leve med. Der skal være plads til fejl men stadig sætte ærlighed højest. Det giver det bedste resultat på bundlinjen og ja vores fejltrin er værdifuld lærdom så ingen skam i det. Det er måden vi håndterer det på der er interessant.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Nu er jeg sådan én, der for nogle år siden kom til at kysse en anden fyr i fuldskab. Og præcis ligesom kvinden TS skriver om, afbrød jeg også kysset og havde enormt dårlig samvittighed. Jeg har aldrig gjort noget lignende siden og det har siddet dybt i mig, at jeg kunne finde på at gøre det.  Så man kan ikke sige "hvis man mister selvkontrollen så nemt - så.... " mennesker er forskellige og vi ved ikke noget om kvinden.

Fortalte du det nogensinde til din mand? 

Eller lever du med hemmeligheden ?

Anmeld Citér

8. juli 2017

Anonym

Anonym skriver:

Fortalte du det nogensinde til din mand? 

Eller lever du med hemmeligheden ?

Jeg fortalte det aldrig nej. En del af mig har altid følt at jeg burde havde fortalt det, men jeg ved jo med mig selv at det var en kæmpe fejl og at det ikke afspejler noget jeg normalt kunne finde på. Egentlig har det været lidt en lærestreng for mig, selvom nogle måske ville mene at man slipper for nemt ved at ens partner ikke får det af vide. For mig er det dog noget jeg ofte tænker på og får en knude i maven over, det gør at jeg tænker meget på at den slags ikke må ske igen. Jeg ved jo hvor ked af det jeg selv ville blive, hvis min kæreste havde gjort det samme. Men, ligesom mange andre også skriver her, så tror jeg faktisk ikke jeg ville vide det hvis min kæreste havde lavet samme fejl som mig. Et enkelt kys, som han fortrød inderligt. Det er dog noget helt andet, hvis man ikke fortryder og "fejlen" gentager sig igen - så synes jeg man er ude på et sidespor :-)

Jeg synes derfor heller ikke at du skal sige det til manden. Det er ikke din opgave. Jeg ville blive stiktosset, hvis min veninde fortalte det til min kæreste. Istedet kan du sagtens spørge ind til hvordan din veninde har det med at det skete og hvad hun selv tænker.

Anmeld Citér

9. juli 2017

ønskebørn74

Anonym skriver:

Fordi jeg også er hans veninde

Lyder mere som om du vil være mere end veninde..

Anmeld Citér

9. juli 2017

Sandratoft

ønskebørn74 skriver:

Ej, det gør det da ikke? Hvordan kan du læse det, ud af det hun skriver?

Anmeld Citér

9. juli 2017

Sprit25

ønskebørn74 skriver:

Hvordan når du frem til den logik? Fordi hun har en mandlig ven?! 

Anmeld Citér

9. juli 2017

Sandratoft

Sprit25 skriver:

Hvordan når du frem til den logik? Fordi hun har en mandlig ven?! 

Typisk kommentar fra en usikker kvinde "hun vil sikkert være mere end en ven, med min mand" 

Anmeld Citér

9. juli 2017

Sprit25

Sandratoft skriver:

Typisk kommentar fra en usikker kvinde "hun vil sikkert være mere end en ven, med min mand" 

Vil ikke sige det er en usikker kvinde, men en kvinde som desværre ikke stoler på sine omgivelser. 

Jeg har kammerater som jeg vil være 100% mere loyal overfor end veninden. Fordi de er mine drenge og hvis nogle sårer mine drenge! 

Det har mange desværre bare svært ved at forstå

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.