Ferie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2017

jjuhl

Profilbillede for jjuhl

Det piner mig helt vildt men min datter på 2 år og 4 mdr holder kun 2 ugers ferie i år i uge 29 og 30. Jeg er temmelig gravid med lillesøster og er plaget af bækkenløsning så kan ikke tumle hende hele dage selv. Jeg har termin i uge 31 så derfor er hun meldt til pasning der. Hun har dog nogle skønne tanter der tager hende med på tur så der får hun ekstra fridage. Skønt når mor ikke kan. Dog har vi været klar over at det ville blive sådan længe, så Hun har holdt en masse fri henover foråret og 2 ugers sammenhængende ferie der. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2017

Bananaalice

jjuhl skriver:

Det piner mig helt vildt men min datter på 2 år og 4 mdr holder kun 2 ugers ferie i år i uge 29 og 30. Jeg er temmelig gravid med lillesøster og er plaget af bækkenløsning så kan ikke tumle hende hele dage selv. Jeg har termin i uge 31 så derfor er hun meldt til pasning der. Hun har dog nogle skønne tanter der tager hende med på tur så der får hun ekstra fridage. Skønt når mor ikke kan. Dog har vi været klar over at det ville blive sådan længe, så Hun har holdt en masse fri henover foråret og 2 ugers sammenhængende ferie der. 

Sådan er det jo, det skal du ikke slå dig selv i hovedet over, hun er sikkert ikke ulykkelig Hun kan jo altid bare være der færre timer end normalt.

Anmeld Citér

4. juli 2017

jjuhl

Profilbillede for jjuhl
Bananaalice skriver:

Sådan er det jo, det skal du ikke slå dig selv i hovedet over, hun er sikkert ikke ulykkelig Hun kan jo altid bare være der færre timer end normalt.

Hun er der som regelt kun 6,5 time om dagen så det er næsten svært at gøre kortere  Men alle ungerne og dp mor holder ferie i de samme uger så på den måde bliver det ligesom til hverdag, og vi slipper for gæstedagpleje. 

Heldigvis elsker hun sin dagpleje 

Anmeld Citér

4. juli 2017

MysteriousAngel

Fra 23/6-14/8 

Anmeld Citér

4. juli 2017

flowerpot3

Anonym skriver:

Hvordan holder jeres børn ferie..

De går i 0-1 klasse

Her holder vores børn ferie alle 7 uger  jeg arbejder nat manden er selvstændig. Og så skal de lidt ud til lidt familie og hygge 

Hvor er det mange, der kan give deres børn en lang sommerferie! Det er så dejligt forungerne men jec ikke helt forstå hvordan det kan lade sig gøre at nå op på 7 uger?! �� Vi holder 3 ugers sommerferie sammen og resten af tiden skal børnene i institution. Vi har desværre ingen bedsteforældre eller andre, der kan holde fri med vores børn. 

Anmeld Citér

5. juli 2017

Tystys14

Her holder ungerne uge 28 og 29. Vi har ikke økonomi til at holde mere ferie pt. Men de dage jeg har fri har jeg også pigerne hjemme. Hvilket er Ca.  en til to dage i løbet af hverdagene. (så tager vi ud og oplever forskellige ting). 

Ville gerne give dem mere ferie men det må blive når vores økonomi og arbejdsmiljø er forbedret. 

Anmeld Citér

5. juli 2017

Tip!

Min søn har ferie fra uge 26-31... uge 32 starter han lige så stille op i Sfo igen, et par timer om dagen... 

jeg har selv ferie 26-27 og 30... min kæreste er hjemme, ellers kunne det heller ikke lade sig gøre. 

Anmeld Citér

5. juli 2017

Flomama

Hvor er det mange, der kan give deres børn en lang sommerferie! Det er så dejligt forungerne men jec ikke helt forstå hvordan det kan lade sig gøre at nå op på 7 uger?! �� Vi holder 3 ugers sommerferie sammen og resten af tiden skal børnene i institution. Vi har desværre ingen bedsteforældre eller andre, der kan holde fri med vores børn. 

Jeg er hjemmegående så derfor kan jeg uden problem have ham hjemme fra skolen lukker (31 maj) til den starter igen (14 august) så her holder vi ferie i 10 uger 

Anmeld Citér

6. juli 2017

Dorthe1986

flowerpot3 skriver:

Jeg tror nogle vælger at dele sommerferien, så man kun har fx en uges ferie sammen, altså så de overlapper. fx hvis mor tog 26+27+28 og fr 28+29+30, så har de godt nok kun uge 28 sammen, men børnene kan få deres lange sommerferie.

Anmeld Citér

6. juli 2017

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
flowerpot3 skriver:

Jeg undre mig også over det. Vi holder også 3 ugers sommerferie sammen og ingen bedsteforældre der tager dem med på ferie eller holder fridage med dem.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.