Ferie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.136 visninger
46 svar
16 synes godt om
3. juli 2017

Anonym trådstarter

Hvordan holder jeres børn ferie..

De går i 0-1 klasse

Her holder vores børn ferie alle 7 uger  jeg arbejder nat manden er selvstændig. Og så skal de lidt ud til lidt familie og hygge 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2017

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

Mine holder helt fri i 28-29-30.. de sidste fire uger er de tilmeldt pasning men de holder fri de dage det kan lade sig gøre og er nogle gange med os på job eller hjemme ved mormor.. de er 4 og 7

Anmeld Citér

3. juli 2017

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

Her holder vi ferie uge 28-29-30-31.

Vores børn er 2, 6 og 9 år

De andre uger holder de fri enkelte dage med bedsteforældre.

Anmeld Citér

3. juli 2017

Chantie

Min datter har 28-29-30-31 og så i sfo i 32. 

Anmeld Citér

3. juli 2017

FruStolpe

Anonym skriver:

Hvordan holder jeres børn ferie..

De går i 0-1 klasse

Her holder vores børn ferie alle 7 uger  jeg arbejder nat manden er selvstændig. Og så skal de lidt ud til lidt familie og hygge 

Vores har ferie i 28-29-30 

Jeg har kun 28-29 og så har de en uge alene med far. Det er de vilkår vores familie har... 

Anmeld Citér

3. juli 2017

heaven

Jeg er på barsel, så den store på 9 holder fri/ferie alle ugerne... normalt holder vi fri allesammen enten 28-29-30 eller 29-30-31... jævnligt har jeg haft mulighed for afvikling af afsp og omsorgsdage, så jeg kan holde en uge mere, som jeg jo lægger i forlængelse i den ene eller anden ende.... i de andre uger var den store tilmeldt pasning og holdte enkelte fridage i ny og næ med bedster el. Lign...

Anmeld Citér

3. juli 2017

Mortilah

Vores holder alle uger fri.. da de er delebørn har de lidt forskellige ferier. Vi har dage med udflugter, lidt decideret solferie sydpå, tur til england, to har ridelejr samt flerdages overnatningsudflugt med skolefritidsordningen og feriedage hvor vi bare ordner praktisketing, haven og eller har nattøjet på en hel dag:-) 

Men der er ingen børnehave eller normal pasning. Det har de fri fra.. men vi er en stor familie så børnene leger med hinanden og keder sig ikke.. ved enebarn havde vi nok brugt børnehaven lidt for at få mulighed for at lege med andre børn:-)

Anmeld Citér

3. juli 2017

Vik

Min søn holder fri 27-32 begge uger inkl. De første 2 uger bliver han passet af min mor som er på besøg i dk. Sidste 3 uger holder vi alle sammen ferie. Min datter kommer i SFO nogle dage for at lege, resten af tiden er hun hjem med mormor og søster. De er 2 og 6 år

Anmeld Citér

3. juli 2017

StineW79

Profilbillede for StineW79

Vi har ferie i uge 28-29-30.

Men jeg har været på arbejde i dag, og har så fri resten af ugen.

Og når så vores ferie slutter i uge 30, så ska jeg lige arbejde mandag i uge 31, også har jeg fri resten af den uge også.

Så her er planen at begge unger holder fri fra i morgen, også det meste af uge 31.

De er dog meldt til pasning resten af denne uge, og uge 31, da jeg ka risikere at blive kaldt på arbejde, ved sygdom. Har dog meddelt mit arbejde, at jeg gemmer min tlf, fra i morgen og frem til mandag i uge 31 vh Stine 

Anmeld Citér

3. juli 2017

Flomama

Fra 31 maj til 14 august  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.