Ferie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2017

moar34

Anonym skriver:

Hvordan holder jeres børn ferie..

De går i 0-1 klasse

Her holder vores børn ferie alle 7 uger  jeg arbejder nat manden er selvstændig. Og så skal de lidt ud til lidt familie og hygge 

Jeg går hjemme på barsel så de skal ikkr i sfo hele deres ferie  de er 8 og 9 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2017

lineog4

Den ældste på 14 holder fri hele sommerferien. Den yngste holdt fri med mormor i sidste uge hvor jeg var på arbejde og bagefter på Roskilde. Den mellemste valgte selv at tage i klub mandag og tirsdag, holdt fri onsdag sammen med mig og tog til DM for bygarder fra torsdag til søndag. I denne uge har de alle 3 fri sammen med mig, på lørdag rejser vi til Italien og er væk i 3 uger. Jeg starter arbejde d.3.8. Og mormor har tilbudt de kan holde fri sammen med hende til de skal starte d.10.8. Men måske vil de gerne ned og elge, den mellemste er i hvert fald tilmeldt en bonbon lands tur med klubben. De er forresten lige snart 7 og 9 år.

Anmeld Citér

4. juli 2017

Mor11

Profilbillede for Mor11

De har 4 uger. Fra 28-31

2 uger med far og 2 uger med mor. Vi er skilt.

Anmeld Citér

4. juli 2017

Dorthe1986

Min søn på 6 får fire uger 29+30 og 32 hos mig og uge 31 ved hans far. Hans far havde dog også mulighed for uge 28, men ville ikke give ham ferie der, da han mener at 5 ugers ferie ikke er godt for børn  min søn går i skole forresten 

Anmeld Citér

4. juli 2017

Carina:-)

Alle 7 uger 

Vi passer arbejde ind .

I uge 27 er vi i Spanien og uge 30 sommerhus.

Ellers udflugter og tøffetid 

Anmeld Citér

4. juli 2017

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vores børn på 8 og 9 år holder 3 ugers ferie, hvor vi holder ferie sammen som familie. Vi har ingen bedsteforældre som tager dem et par dage her i ferien. Det vil sige, at vi har bedsteforældre, men en arbejder stadigvæk og de andre kan ikke overskue det!

Vores søn skal dog på 2 x fodboldskole, så han skal kun på SFO i 2 uger. Vores datter skal på SFO i 4 uger, men holder et par enkelte fridage hist og her.

Anmeld Citér

4. juli 2017

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Anonym skriver:

De går i 0-1 klasse

Her holder vores børn ferie alle 7 uger  jeg arbejder nat manden er selvstændig. Og så skal de lidt ud til lidt familie og hygge 

min søn på 9 år har lige holdt en uges ferie med sin far, bonusmor og -søskende, og så skal han være her hos os i uge 29,30 og 32. Jeg ved desværre ikke om han ellers holder sommerferie med sin far/fars side af familien.

Anmeld Citér

4. juli 2017

Bebsen

Anonym skriver:

De går i 0-1 klasse

Min holder også fri alle 7 uger 

Indtil videre har han haft nogle overnatninger hos bedster, og vi har haft nogle hyggelige dage hvor vi har Bowlet, været ude og fiske, og hygget os herhjemme med legekammerater fra vejen, bål med snobrød og skumfidus og badebassin osv 

Idag bliver han hentet af hans yndlings lege onkel Til 2 overnatninger, og skal så til sin far i weekenden. I næste uge skal vi på hyttetur til fiske søer (han elsker at fiske!!), i uge 29 tager han med lege onkel på shelter tur og i 30 skal han på sommerlejr med sin far og søstre. I 32 skal vi til Sjælland og besøge familie, og Jae, så er den ferie jo gået 

Vi skal i Legoland, Djurs sommerland, til rovfugleshow(Silkeborg) inden ferien slutter 

Anmeld Citér

4. juli 2017

Aristocats

Min ældste har ferie alle 7 uger, jeg er på barsel. Vi tager til USA og besøger min mands familie og venner som sædvanligt i næste uge og bliver der i 4 uger. Vores 2 unger skal passes 5 dage af farfar og farmor imens min mand og jeg tager alene af sted med vores 2 fælles bedste venner til New Orleans som vi gjorde dengang vi var unge og smukke  Er dog spændt på om jeg kan slappe af eller om jeg har det for svært ved at være væk fra mine unger... synes det er lige lovligt lang tid og når jeg tænker over det får jeg næsten kolde fødder!!

Anmeld Citér

4. juli 2017

mortilnoahogmelina

Den store havde fri uge 26 frem til 32 .

den lille havde lidt fridage i 26 og har ferie frem til uge 32 os ..

4-6 år 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.