Tænker i på jeres børns fødselsdag under PB?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2017

k&k&k&k

Anonym skriver:

Ja, ved godt det lyder lidt sjovt, men er der nogle af jeres andre der prøver at "planlægge" projekt baby i forhold til hvornår jeres børn så vil blive født/får fødselsdag?  Ved selvfølelig godt at man ikke kan planlægge alt og ikke ved om man bliver gravid med det samme eller om der kommer til at gå flere år, men man kan jo godt prøve  Jeg er selv født i efteråret og har altid været super glad for det! Havde altid så ondt af de der havde fødselsdag i sommerferien hvor ingen var hjemme eller i januar hvor vejret bare er kedeligt. Så må indrømme at det er med det i baghovedet at vi først begynder PB til oktober med krydsede fingre om et efterårsbarn  

Håber ikke at jeg fornærmer nogen med dette opslag, det er mest ment som en lidt sjov hyggetråd 

det kan mand ikke just sige vi har ��

Min mand har d. 28 marts, den ældste d. 27 april, den mellemste d. 29 maj og den yngste har d. 5 juni. Men heller ingen af vores var planlagte andet at vi ville have de 2 ældste tætte på hinanden ��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2017

Anonym

Det har jeg slet ikke tænkt over..

Og slet ikke denne gang, for hvis alt går vel, har jeg termin den 23 DECEMBER!! Håber at jeg evt. bliver rykket lidt tilbage eller frem...

Anmeld Citér

17. maj 2017

Stivdie

Hihi, vi har planlagt et forårsbarn hver gang. Vores datter er født slut oktober. Anden gang havde jeg termin start maj, men mistede tidligt. Og nu venter vi en til slut november.  Så meget for planlægning  Skæbnen har åbenbart kun efterårsbørn til os 

Anmeld Citér

17. maj 2017

Leneur

Nej det tænkte vi ikke i og det tog ca 7 mdr at blive gravid. Til gengæld ville jeg så gerne have haft ramt terminsdatoen 09.09.09, for det ville da være en fed dato men nej det ville datteren min ikke være med til, så hun kom 29.08.09. Hun har så haft sin egen vilje lige siden... 

Anmeld Citér

18. maj 2017

JC2014

Profilbillede for JC2014

Vi tænkte helt ærligt ikke på det, da vi forsøgte at blive gravide med vores søn. Jeg ville helt ærligt bare gerne være gravid hurtigst muligt, hehe. Næste gang, kommer det nu heller ikke til at være noget vi kommer til at gå op i.  

Anmeld Citér

19. maj 2017

Mullemee

Jeps. Vi har alt for mange fødselsdage i juni i vores familie, så det gad jeg ikke. Ingen fødselsdage i april, så begge mine er fra april. Jeg tror jeg var heldig at blive gravid i første hug med dem begge. De har fødselsdag 10 dage fra hinanden. Jeg synes det er skønt at vi kan slå det sammen, så vi kun holder en familiefødselsdag. Det går så længe de stadig er små, men håber da også de får lyst til at holde fødselsdag sammen når de bliver ældre. De har i hvert fald muligheden. 

Anmeld Citér

19. maj 2017

Enlig

Tænker ikke over det nu her ved nr to. men er jeg gravid vil der være præcis 2 år og 10 mdr imellem dem .

Anmeld Citér

19. maj 2017

Guldlok88

Nej, det ville jeg ikke gøre.. Jeg har selv fødselsdag d 20 dec,  og det har aldrig været et problem.. I jan havde/har vi fødselsdage d 5-9-11 og 12, og det har heller aldrig været et problem.. Min fætters kærester har også fødselsdag d 20 dec, men det finder vi nemt ud af... 

Min far har fødselsdag d 3 sep, og der blev min søn født, 2 uger før tid... Så selvom der er perioder hvor der ikke er mange fødselsdage, så kan man stadig ramme en dag man helst ikke vil føde  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.