Tænker i på jeres børns fødselsdag under PB?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.853 visninger
47 svar
16 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. maj 2017

Anonym trådstarter

Ja, ved godt det lyder lidt sjovt, men er der nogle af jeres andre der prøver at "planlægge" projekt baby i forhold til hvornår jeres børn så vil blive født/får fødselsdag?  Ved selvfølelig godt at man ikke kan planlægge alt og ikke ved om man bliver gravid med det samme eller om der kommer til at gå flere år, men man kan jo godt prøve  Jeg er selv født i efteråret og har altid været super glad for det! Havde altid så ondt af de der havde fødselsdag i sommerferien hvor ingen var hjemme eller i januar hvor vejret bare er kedeligt. Så må indrømme at det er med det i baghovedet at vi først begynder PB til oktober med krydsede fingre om et efterårsbarn  

Håber ikke at jeg fornærmer nogen med dette opslag, det er mest ment som en lidt sjov hyggetråd 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2017

migxher

Jep vi gjorde hvad vi kunne for at undgå et barn født i december. Stort set hele vores nære familie har fødselsdag i december inkl. Min kæreste og jeg så det ville bare være skrækkelig med et december barn.

Anmeld Citér

16. maj 2017

Anonym

Vores første blev et forårsbarn. Det var meget varmt, og da vi havde en del problemer med lur udenfor, havde jeg slet ikke mulighed for at komme ud. Det er en af grundene til, at vi går efter et vinterbarn næste gang. Men lad os nu se. Og ja, vi kunne også godt finde på at springe marts over, når den tid kommer, så vi ikke rammer december. Jeg har et familiemedlem, der har fødselsdag nytårsaften, og det har han bestemt ikke haft det nemt med. Desuden kunne det også være fedt, hvis vores børn ikke har fødselsdag oven i hinanden.

Det er selvfølgelig et "luksusproblem", men når nu man rent faktisk godt kan planlægge sig ud af det, så ser jeg ikke det store problem i det :-)

Anmeld Citér

16. maj 2017

Anonym

Nej absolut ikke, vores den første har fødselsdag midt november jeg syntes det er for tæt på jule og så begrænser det mulighederne ved børnefødselsdage pga vejret. Den næste har fødselsdag midt juli hvor ingen jo er hjemme men man kan holde børnefødselsdage i haven (forhåbentligt) og jeg har termin med nummer 3 midt december. Jeg har egentlig altid gerne ville have et forårs barn (er selv fra marts) men sådan skulle det ikke gå 

Anmeld Citér

16. maj 2017

Anonym

Ja, ved godt det lyder lidt sjovt, men er der nogle af jeres andre der prøver at "planlægge" projekt baby i forhold til hvornår jeres børn så vil blive født/får fødselsdag?  Ved selvfølelig godt at man ikke kan planlægge alt og ikke ved om man bliver gravid med det samme eller om der kommer til at gå flere år, men man kan jo godt prøve  Jeg er selv født i efteråret og har altid været super glad for det! Havde altid så ondt af de der havde fødselsdag i sommerferien hvor ingen var hjemme eller i januar hvor vejret bare er kedeligt. Så må indrømme at det er med det i baghovedet at vi først begynder PB til oktober med krydsede fingre om et efterårsbarn  

Håber ikke at jeg fornærmer nogen med dette opslag, det er mest ment som en lidt sjov hyggetråd 

Og i øvrigt er det genialt at have fødselsdag i januar! Januarudsalg = større gaver ;-) Det er i hvert fald min oplevelse, som januarbarn :-) Og min mor har også altid udtrykt glæde over, at der kommer børnepenge et par dage inden min fødselsdag ;-)

Anmeld Citér

16. maj 2017

Miti's mama

Ja da  den første var ikke helt planlagt, og hun blev født 25.dec. Det var jeg rigtig ked af, så den anden blev planlagt til februar. Så har vi en god fordeling af fødselsdage herhjemme 

Anmeld Citér

16. maj 2017

januar16

Første graviditet ja der planlagde vi os udenom  december. Mistede så i starten af andet trimestwr

Da jeg så var klar igen startede vi i marts (man bliver jo ikke gravid i første hug vel?!) Så nu har vi det dejligste december barn

Anmeld Citér

16. maj 2017

lineog4

Nu er mine børn ikke så forfærdelig planlagt, 'en må da sige den sidste som vitterlig var en stor ups næsten virker planlagt. Han er fra start juli og som lærer betyder det jeg først skulle starte arbejde da han var 13 mnd - der var genialt. At han så nu som 6 årig aldrig har prøvet at holde en rigtig fødselsdag gør jo så det måske alligevel ikke var så godt med fødselsdag i juli og som barn i Roskilde kan han da også komme til at skulle give er par omgange på festivalen.

har forresten selv fødselsdag i januar og har altid kunne få flere gaver fordi der var udsalg og har aldrig været ked af den måned som fødselsdagsmåned.

Anmeld Citér

16. maj 2017

Troldemommi

Vores søn blev født den 8 september, og inden fødslen var jeg bekymret for om han vil blive født D 11 september, det er bare en dato som mange mennesker forbinder med noget frygteligt 

Anmeld Citér

16. maj 2017

Carina:-)

Vores den yngste havde jeg termin med 1 feb men han kom så d 23 dec,

Ikke fordi vi planlagde eller noget men alle kommentere hans fødseldato med vi da ikke har tænkt os om men hverken han eller hans fødseldato var planlagt. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.