Jeg er generelt en person som godt kan li at planlægge ting, men sådan skulle det ikke gå med mine børns fødselsdage (selvom jeg i mine naive unge dage var sikker på at jeg nok skulle bestemme dem) 
Da vi talte om at gå i gang med pb første gang, vidste vi ikke hvor længe det ville tage os at blive gravid (især fordi flere par som vi kender havde forsøgt i flere år uden resultat). Så vi besluttede os bare at smide præventionen og prøve stille og roligt.
Det lykkedes i første hug og vi var overlykkelige. Vores første barn blev et oktober-barn.
Så tænkte jeg "ja, og næste barn vil jeg så bestemme hvornår det skal have fødselsdag".
I og med at jeg ammede i over et år, fik jeg ikke min menstruation i den tid. Da jeg stoppede med amningen, gik vi i gang med pb igen. Den her gang skulle vise sig at være sværere da min menstruation var meget uregelmæssig og der gik faktisk 2-3 mdr inden det lykkedes os 2. gang. Det blev så til et april-barn.
Selvom det ikke lykkedes mig at "bestemme" deres fødselsdage, er jeg glad for at der er 6 mdr. imellem dem.
Min største frygt i min 2. graviditet var at jeg ville føde for tidligt og få en fisk (marts-barn), men det er så en helt anden historie 
hilsen, en astrologi freak 
Anmeld
Citér