Vi har fået vores børn i behandlingssystemet og vi har forsøgt at planlægge udenom dec-termin Det gik lige, vi havde termin d 21 januar og han kom den 4.... der er jo fordele/ulemper ved det, men vi undgik dec.....
jeg synes det er tæt på jul/gaver mm så der er lang tid imellem gaver... børnefødselsdage er også bare sjovere i haven - men er det ikke også et spg om påklædning i de par timer hvor man har inst (mange på en gang) på besøg....men mht skolestart er jeg glad for januar, da vi fik en dreng og det er dejligt at han er "gammel" når han skal starte i stedet for først at blive 6 år 3-4 mdr efter skolestart.
den store har fødselsdag sidst i juli... ikke muligt at fejre ham for klassen på dagen, da det er i sommerferien, men vi gør det lige inden ferien eller lige efter, sammen med 3 andre der er i samme situation. Og det er gået fint, fam har ikke været et problem at få besøg af på dagen...

vi har fordelt fødselsdagene ok , den bette i januar, manden i april, den store i juli og jeg selv i aug....
hehe, sikke en smøre om "ingenting"
Anmeld
Citér