Hvor meget sodavand drikker du ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2009

LouiseNielsen

Åhh, sikke et av av emne....

Min læge har givet mig diganosen COLAHOLIKER!  Jeg tog til læge fordi jeg havde meget hovedepine, rystede og dårlig mave. Og min læge fandt frem til at det simpelthen var pga cola..... Jeg ku godt drikke 2 liter cola om dagen!

Jeg har stadig en svaghed overfor cola, men nu da jeg er gravid tænker jeg på mit barn i maven og er gået over til dansk vand eller abrikos sodavand hvis jeg skal drikke noget med brus i.  Selvfølgelig glider der stadig en cola ned i ny og næ, men det er ikke engang 1 gang om ugen..... Hvilket er en stor ting for mig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2009

Dictes mor

Jeg tror, at jeg er sær, for jeg bryder mig ikke om sodavand. Jeg tror, at det er boblerne. Men på en varm sommerdag kan jeg godt drikke et glas cola.
Men det at jeg ikke drikker sodavand har ikke noget at gøre med, at jeg synes det er usundt, jeg bryder mig ikke om det, æv ville ellers gerne

Anmeld

8. oktober 2009

tumle81

Vi drikker det generelt ikke i hverdagene, men hver weekend deler vi gerne flere liter

Tror vi drikker 4 liter på en weekend, og det er lidt til børnene og så en del til Peter og jeg. Jeg har det dog bedre med vand her under min graviditet, så det er stadig Peter der får drukket mest!!

Knus Kathrina 37+2

Anmeld

8. oktober 2009

Cris

Jeg drikker det sjælend. Jeg har det der hjemmefra, at sodavand var en overflædisk forbrug i huset. Der var aldrig sodavand derhjemme, kun hvis der var gæster. Og jeg har det samme stadig. Ikke kun for det er dyrt i sidste ende, men også fordi det er hellere ikke sundt og man vænner sig hurtigt til at skulle drikke et eller andet med smag. Jeg drikker vand og en gang i mellem noget saftevand.

Anmeld

8. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
FOR MEGET!!! = i snit ½ liter om dagen... måske 6 dl i snit...

Det er for meget.

Jeg ELSKER coca cola... Can't help it!!!...

Men har skåret meget ned, fordi jeg har lært at drikke dansk vand med citrus

Så det er godt

Anmeld

8. oktober 2009

Stineve

Det lyder egentlig som om størstedelen herinde er gode til at holde sig fra sodavand og cola....

Men hvor er det også rart at hører jeg ikke er den eneste der elsker cola... Mmmm...

Anmeld

8. oktober 2009

FrkT

Jeg drikker ALT ALT for meget sodavand.... absolut min største last!

Anmeld

8. oktober 2009

oo

Stineve skriver:

dog vil jeg sætte det en del mere på stand-by, når vi begynder på projekt baby... har i hvert fald hørt det ikke skulle være så sundt at drikke en masse cola, når man er gravid ? 

det er pga koffeinen i cola, der ikke er så godt når man er gravid eller prøver på at blive det. det er jo det samme med kaffe. men det er ikke kun cola sodavand der indeholder koffein, det gør sportssodavand fx også

jeg drikker juice...massere og massere af æblejuice som jo ikke er ret meget bedre! - til gengæld er det billigere

Anmeld

8. oktober 2009

Vingummien

Wauv er meget at drikke. vi får sådan når vi lige har lyst. Er ikke den store drikker af sådan noget, er mest når vi er i byen

Anmeld

9. oktober 2009

Harfeletten

Årh .. et emne der rammer et ømt ømt punkt !

Jeg drikker ALT ALT ALT for meget cola - Coca Cola
Og har det faktisk tit sådan, at hvis jeg rigtig skal slappe af , så skal det være med et glas koldt cola .. Utrolig træls vane.
Nu skal jeg godt nok testes for sukkersyge nu her, så hvis jeg har det, så bliver der jo sat en stopper for colaen - Hvilket jo kun er godt !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.