Hvor meget sodavand drikker du ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2009

Misjelle

Eeeelsker sodavand ... derfor findes det ikke i huset med mindre vi får gæster . Så i dagligdagen drikker jeg ingen sodavand.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2009

tascia

drikker ikke ret meget! når vi har i huset kan det stå længe, og tit har vi måtte smide en fesen slat ud, fordi vi er så dårlige til at få det drukket...

synes det smager godt, men det er absolut ikke noget jeg bare skal have. til gengæld drikker jeg så meget kaffe.

//Natascia

Anmeld

8. oktober 2009

SaNiNa

Tja det er ikke ret meget. måske 1-2 dåser om måneden

er ikke den store sodavand drikker, men derimod kan manden godt drikke nogle stykker hver aften

Anmeld

8. oktober 2009

Jules

Jeg kunne drikke cola fra morgen til aften!
Men har beluttet mig for at jeg vil tabe mig så nu har jeg undværet cola i 4 dage... Kan godt love for at mit humør trænger til en cola at slappe af på

Anmeld

8. oktober 2009

Lise

Drikker stort set aldrig sodavand. Har aldrig været så vild med det sprøjt. Vil hellere have en flaske almindelig vand. Men for at svare på spørgsmålet så drikker jeg meget sjældent cola, fanta mv., men kan finde på at drikke f.eks. en Nikoline citron eller lign. Pt har vi en masse kildevand med citrus og brus stående - er det også sodavand? Tror jeg drikker en-to (under en liter) om måneden af dem... Men til gengæld drikker jeg flere liter postevand om dagen  Og et par kopper kaffe...

Anmeld

8. oktober 2009

vatten

Jeg køber kun sodavand, hvis jeg får gæster (altså som i fest) eller hvis jeg er syg. Ellers drikker jeg kun, når vi er ude.

Til mad vil jeg helst have vand, så det er kun til hygge.

Anmeld

8. oktober 2009

Hjaltesmor

jeg drikker i gennemsnit ½ l om måneden. Jeg bliver afhængig, hvis jeg drikker det for ofte og så kan jeg blive helt vanvittig, hvis jeg ikke kan få det. Så jeg holder mig helst fra det. Den ½ liter er, når jeg får det i drinks eller ved særlige lejligheder

Anmeld

8. oktober 2009

xx

Vi drikker stort set ikke andet end vand og mælk her i huset.....men engang imellem kan vi da godt drikke lidt juice

Jeg bryder mig ikke om sodavand og saft så det er kun noget vi køber,hvis vi skal holde fødselsdag osv. og så ender det oftest med at det der er tilbage bare står og bliver fladt og i sidste ende bliver smidt ud...

Anmeld

8. oktober 2009

Mira0911

Drikker alt for meget... Noget skidt stads...

Anmeld

8. oktober 2009

JustAnotherName

Diana... skriver:

Åhh jeg kunne ikke lide Cola før jeg blev gravid og så 2 måned før jeg føde kunne jeg ikke få nok og kan stadig ikke få nok ha ha  

Knus Diana der drikker for meget cola og SKAL stoppe med det.

Det er nøjagtigt ligesom med mig !
Det startede i graviditeten (min anden graviditet) og hænger så desværre stadig ved, Før dét havde jeg aldrig særligt lyst til sodavand/cola.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.