Hvor meget sodavand drikker du ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2009

Stineve

JustAnotherName skriver:

Min hang til cola (light) kom netop, da jeg var gravid.
Jeg drak næsten ikke sodavand førhen. Men i graviditeten fik jeg bare smag for cola ...og det har desværre hængt ved siden.
Nu er min datter 4 måneder, og jeg drikker stadig cola næsten hver dag.

Jeg bestræber mig også på at gøre min last til et weekend-forbrug ....ligesom slik også kun skal høre til i weekenderne.
Men jeg må desværre indrømme, at jeg er dårlig til at overholde det.

Min kæreste og jeg deler tit sådan en flaske på en dag/aften....

uha, ja.. det var heller ikke godt  

men det er vel egentlig også meget rart med cola, engang i mellem ? he he...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2009

mariamiss6

Stineve skriver:

Ja, hold da op... det kan være det er en graviditet der skal til så !

jeg glæder mig i hvert fald til at se om det ændre nogle af mine spise og drikke vaner...

det er da i hver fald ret meget det ændrede hos dig.... men vel egentlig kun til den gode side

ja graviditet ændrede en del faktisk....

Jeg startede med at drikke the fordi jeg var små snottet hele tiden i starten af min graviditet, og det var i de kolde måneder (skovbørnehave) så jeg hæææældte the indenbords for at få varmen, og for at løsne op.... Til sidst blev jeg helt dårlig af at drikke kaffe, men det blev der så igen lavet om på, da jeg blev sygemeldt og skulle drikke kaffe med farmor...

Det med theen opdagede jeg først lige inden jeg stoppede med de igen... der var en af mine kolegaer der ville sætte morgenkaffe over til mig, og the til de andre, så sagde en anden kolega (mens jeg var der) at det behøved ehun da ikke, for jeg havde drukket the siden jeg blev gravid (så hun mente ikke kaffen var nødvendig) lidt sjovt ikke. Jeg stoppede sådan helt op, og stod og måbede, ind til jeg fik tænkt mig om, og måtte give hende ret jo hehe...

Anmeld

8. oktober 2009

Stineve

uha arbejder selv i en skovbørnehave og der ikke nooget bedre en the og kaffe ... hehe...

det er da lidt sjovt det sådan kan ændre helt på ens vaner.... og meget sjovt du først opdagede det med the'en næsten lige inden du stoppede med det igen...

Anmeld

8. oktober 2009

malou

Det er sjældent jeg drikker sodavand..... max 1 par gange om md... 

knus malou hvis tænder ikke kan lide sodavand

Anmeld

8. oktober 2009

christina2412

det er sjovt, det er som reelt cola folk er afhængi af

jeg er overhovedet ikke vild med noget slags sodavand, drikker max 1/2 liter om mdr, får jeg endelig en sodavand skal det være sprite.

på et tidspunkt var jeg afhængi af cola, men tabte mig så 26 kg og har faktisk ikke rørt sodavand siden.

og har slet ikke kunne have det nu jeg er gravid, får bare sådan en halsbrand af det,

christina 35+0

Anmeld

8. oktober 2009

Diana...

Åhh jeg kunne ikke lide Cola før jeg blev gravid og så 2 måned før jeg føde kunne jeg ikke få nok og kan stadig ikke få nok ha ha  

Knus Diana der drikker for meget cola og SKAL stoppe med det.

Anmeld

8. oktober 2009

Mca<3

Elsker cola og drikker min 1/2 l dagligt   Ih nu hvor cherry coke har fået sit come back så kan jeg slet ikke holde mig på måtten mere .. IHHH den har været savnet i mange år

Anmeld

8. oktober 2009

Diana...

Tanja.. skriver:

Elsker cola og drikker min 1/2 l dagligt   Ih nu hvor cherry coke har fået sit come back så kan jeg slet ikke holde mig på måtten mere .. IHHH den har været savnet i mange år

Ha ha så drikker vi sgu nok lige meget det sgu noget skidt noget.

Anmeld

8. oktober 2009

Mca<3

Diana... skriver:

Ha ha så drikker vi sgu nok lige meget det sgu noget skidt noget.

Vi overlever   Så drikker vi ikke en masse vin og øl

Anmeld

8. oktober 2009

Diana...

Tanja.. skriver:

Vi overlever   Så drikker vi ikke en masse vin og øl

Nemlig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.