Stineve skriver:
Ja, hold da op... det kan være det er en graviditet der skal til så ! 
jeg glæder mig i hvert fald til at se om det ændre nogle af mine spise og drikke vaner...
det er da i hver fald ret meget det ændrede hos dig.... men vel egentlig kun til den gode side 
ja graviditet ændrede en del faktisk....
Jeg startede med at drikke the fordi jeg var små snottet hele tiden i starten af min graviditet, og det var i de kolde måneder (skovbørnehave) så jeg hæææældte the indenbords for at få varmen, og for at løsne op.... Til sidst blev jeg helt dårlig af at drikke kaffe, men det blev der så igen lavet om på, da jeg blev sygemeldt og skulle drikke kaffe med farmor...
Det med theen opdagede jeg først lige inden jeg stoppede med de igen... der var en af mine kolegaer der ville sætte morgenkaffe over til mig, og the til de andre, så sagde en anden kolega (mens jeg var der) at det behøved ehun da ikke, for jeg havde drukket the siden jeg blev gravid (så hun mente ikke kaffen var nødvendig) lidt sjovt ikke. Jeg stoppede sådan helt op, og stod og måbede, ind til jeg fik tænkt mig om, og måtte give hende ret jo hehe...
Anmeld