Hvor meget sodavand drikker du ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.669 visninger
51 svar
0 synes godt om
8. oktober 2009

Stineve

Ja, som overskriften siger, hvor meget sodavand fylder du i ganen.... ? jeg drikker nok selv i gennemsnit ½ liter om dagen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2009

Tina2

Uhh, jeg har nærmest været afhængig af cola og drak næsten hver dag, men ikke mere:-) Nu får jeg kun om fredagen, når vi har slik-dag eller nogle gange når vi har gæster:-)

Anmeld

8. oktober 2009

mariamiss6

hmmm en ½ til 1 hel liter om måneden tror jeg.... sådan i gennemsnit.... kun Coca cola....

Anmeld

8. oktober 2009

Stineve

Tina2 skriver:

Uhh, jeg har nærmest været afhængig af cola og drak næsten hver dag, men ikke mere:-) Nu får jeg kun om fredagen, når vi har slik-dag eller nogle gange når vi har gæster:-)

Sådan ville jeg også helst have at det skulle være herhjemme... men jeg elsker simpelthen colaen... dog vil jeg sætte det en del mere på stand-by, når vi begynder på projekt baby... har i hvert fald hørt det ikke skulle være så sundt at drikke en masse cola, når man er gravid ? 

Anmeld

8. oktober 2009

Stineve

mariamiss6 skriver:

hmmm en ½ til 1 hel liter om måneden tror jeg.... sådan i gennemsnit.... kun Coca cola....

hold da op, det var ikke så meget ...  men da egentlig lækkert ikke at være afhængig af det...

Anmeld

8. oktober 2009

mariamiss6

Stineve skriver:

hold da op, det var ikke så meget ...  men da egentlig lækkert ikke at være afhængig af det...

det var jeg såmænd også lidt engang.... men der gik et eller andet galt unde rmine graviditeter tror jeg....

i den første holdt jeg op med at bruge mælk i kaffen, inspireret af at min farmor aldrig havde det hjemme, og jeg drikker størstedelen af min kaffe der henne hehe.... Jeg skar også ned på sukkeret, fordi jeg synes det ødelagde den gode kaffesmag.... de første par måneder drak jeg næsten udelukkende the, med masser af sukker og mælk i. Og jeg drak spandevis af mælk om natten....

2. gang skar jeg endnu mere ned på sukkeret. og mistede lysten til cola. drak næsten kun kaffe og vand (gør jeg stadig) gad ikke rigtig spise slik, men levede mest af sun lolly cola is.

Anmeld

8. oktober 2009

Stineve

mariamiss6 skriver:

det var jeg såmænd også lidt engang.... men der gik et eller andet galt unde rmine graviditeter tror jeg....

i den første holdt jeg op med at bruge mælk i kaffen, inspireret af at min farmor aldrig havde det hjemme, og jeg drikker størstedelen af min kaffe der henne hehe.... Jeg skar også ned på sukkeret, fordi jeg synes det ødelagde den gode kaffesmag.... de første par måneder drak jeg næsten udelukkende the, med masser af sukker og mælk i. Og jeg drak spandevis af mælk om natten....

2. gang skar jeg endnu mere ned på sukkeret. og mistede lysten til cola. drak næsten kun kaffe og vand (gør jeg stadig) gad ikke rigtig spise slik, men levede mest af sun lolly cola is.

Ja, hold da op... det kan være det er en graviditet der skal til så !

jeg glæder mig i hvert fald til at se om det ændre nogle af mine spise og drikke vaner...

det er da i hver fald ret meget det ændrede hos dig.... men vel egentlig kun til den gode side

Anmeld

8. oktober 2009

JustAnotherName

Sådan ville jeg også helst have at det skulle være herhjemme... men jeg elsker simpelthen colaen... dog vil jeg sætte det en del mere på stand-by, når vi begynder på projekt baby... har i hvert fald hørt det ikke skulle være så sundt at drikke en masse cola, når man er gravid ? 

Min hang til cola (light) kom netop, da jeg var gravid.
Jeg drak næsten ikke sodavand førhen. Men i graviditeten fik jeg bare smag for cola ...og det har desværre hængt ved siden.
Nu er min datter 4 måneder, og jeg drikker stadig cola næsten hver dag.

Jeg bestræber mig også på at gøre min last til et weekend-forbrug ....ligesom slik også kun skal høre til i weekenderne.
Men jeg må desværre indrømme, at jeg er dårlig til at overholde det.

Min kæreste og jeg deler tit sådan en flaske på en dag/aften....

Anmeld

8. oktober 2009

mariamiss6

Jeg synes egentlig det er strengt, nu har jeg jo lyst til en cola, og vi har da ikke nogen....

Anmeld

8. oktober 2009

Stineve

mariamiss6 skriver:

Jeg synes egentlig det er strengt, nu har jeg jo lyst til en cola, og vi har da ikke nogen....

så må du have fat på en i morgen.. he he... jeg ligger desværre heller ikke inde med noget lige nu ... øv. øv...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.