Larm og boende gæster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2017

Anonym trådstarter

Det var nu også mere faren jeg tænkte på. At han sagde noget.  

Men jeg hopper af nu. Ikke mere baby.dk så jeg svarer ikke mere på den tråd.��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2017

Fremad

Ts, det skulle være ikke være dig der før var oprettet tråde og du er barnepige ved familien? 

Anmeld Citér

10. april 2017

lineog4

Anonym skriver:

Det gør jeg som regel også. Men nogle dage tager jeg altså lige en time mere, fordi jeg har problem med at falde i søvn om aftenen. 

Men jeg er skam sammen med dem socialt. Men de plejer at ligge oven på til et sted mellem 9 og 11 i weekender og ferier. Hvis de ikke skal af sted tidligt. 

Så det er jo ikke hver weekend at de er nede så tidligt. 

Jeg hjælper til som man gør når man bor. Men jeg lader dem altså også have nogle gange hvor det kun er de to. 

Okay du bor der i længere tid? Ja så er det noget andet, men jeg ville nu stadig ikke tysse på mine børn med mindre du var betalende 

Anmeld Citér

10. april 2017

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
sscm skriver:

Ts, det skulle være ikke være dig der før var oprettet tråde og du er barnepige ved familien? 

Det tænkte jeg også på, men hun skriver i startindlægget, det omhandler en boende GÆST over længere tid, og en barnepige er vel ikke en gæst? 

Anmeld Citér

10. april 2017

Fremad

Mor og meget mere skriver:

Det tænkte jeg også på, men hun skriver i startindlægget, det omhandler en boende GÆST over længere tid, og en barnepige er vel ikke en gæst? 

Det var os min første tanke, meeeen lige i det tilfælde tænker jeg at person faktisk ser sig selv som gæst.... Selvom det ikke er sådan vi andre vil betegne det 

Anmeld Citér

10. april 2017

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
sscm skriver:

Det er mig(tnbc) der plejer at smide de indlæg op. Men bor ik hos en familie som barnepige mere.

Anmeld Citér

10. april 2017

ung-mor-2014

Vores gæster som sover på sofaen, i vores lille 2 værelset lejlighed, at vi står op måske klokken 6:30 for der er min datter nok lysvågen, jeg vil dæmpe lidt på hende. Men ikke så det hæmmer hende i hendes leg, vi vil prøve gå udenfor, men ikke hvis det mørkt, regner meget eller andet dumt vejr.
De fleste af vores gæster acceptere dette, nogle sover fra morgen larmen, mens andre vågner og slapper så af

Når vi er ude ved mormor og morfar eller hos farmor, der må hun larme lige fra morgnen, også selvom de andre sover selvom jeg tysser på hende hele tiden, for jeg altid af vide når de står op måske 15 min efter, at jeg ikke behøver gå at tysse sådan på hende

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.