Larm og boende gæster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2017

Anonym trådstarter

Karina84 skriver:

Hvis det ikke engang er hver weekend, hvad er problemet så?

Hos os starter dagen kl.6 senest (og der har den store måske været vågen i over 1 time), OGSÅ i weekender.

Sorry, men for mig lyder det som luksus at blive vækket kl.7.30 først 

Han er kun oppe så tidligt i hverdagene. Ellers ligger de ovenpå og ser tv. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2017

Anonym trådstarter

Administrator kan vi bare lukke den nu. Gider ikke forklarer mig mere ��

Anmeld Citér

10. april 2017

Sprit25

Anonym skriver:

Han er kun oppe så tidligt i hverdagene. Ellers ligger de ovenpå og ser tv. 

Ej så er jeg endnu mere forvirret. Står de op 6.30 i hverdagen? Også er de ovenpå til kl 10 i weekenden? 

Jeg tror du føler folk er efter dig, fordi vi ikke helt forstår din tråd. 

Igen jeg er stadig forvirret. Men til dit spørgsmål: nej, jeg ville ikke holde mit barn i fuldstændig ro men jeg ville sige det ikke skulle råbe. Ganske som jeg heller ikke ville gide det råbte uden gæster 

Anmeld Citér

10. april 2017

Anonym trådstarter

Sprit25 skriver:

Ej så er jeg endnu mere forvirret. Står de op 6.30 i hverdagen? Også er de ovenpå til kl 10 i weekenden? 

Jeg tror du føler folk er efter dig, fordi vi ikke helt forstår din tråd. 

Igen jeg er stadig forvirret. Men til dit spørgsmål: nej, jeg ville ikke holde mit barn i fuldstændig ro men jeg ville sige det ikke skulle råbe. Ganske som jeg heller ikke ville gide det råbte uden gæster 

kl.7 i hverdagene, fordi knægten jo skal i skole.  

Ja, i weekenden ligger de gerne ovenpå og ser tv, fordi faren gerne lige vil sove lidt længere, hvis knægten er tidligt oppe. 

Jeg siger heller ikke helt i ro, men bare ikke at gå op og råbe, og trampe. Om man ville sige noget til sit barn, gæster eller ej. 

Anmeld Citér

10. april 2017

Ena

Anonym skriver:

Ja, i weekenden ligger de gerne ovenpå og ser tv, fordi faren gerne lige vil sove lidt længere, hvis knægten er tidligt oppe. 

Jeg siger heller ikke helt i ro, men bare ikke at gå op og råbe, og trampe. Om man ville sige noget til sit barn, gæster eller ej. 

Du har jo fået svar på dit spørgsmål, du har endda fået mange brugbare og fine svar. Børn er spontane, som en anden så fint forklarer, kan man ikke altid forbygge en farlig tiger eller en trampedans før den sker. 

Anmeld Citér

10. april 2017

Sprit25

Anonym skriver:

Ja så ville jeg sige noget. Men jeg gider heller ikke hun råber og skriger når der ikke er gæster 

Anmeld Citér

10. april 2017

Sprit25

Ena skriver:

Du har jo fået svar på dit spørgsmål, du har endda fået mange brugbare og fine svar. Børn er spontane, som en anden så fint forklarer, kan man ikke altid forbygge en farlig tiger eller en trampedans før den sker. 

Eller at barnet leger tyngdekraften ophøre kl 6 om morgen 

ja min datter elsker smide mig på gulvet lege��

Anmeld Citér

10. april 2017

Ena

Sprit25 skriver:

Eller at barnet leger tyngdekraften ophøre kl 6 om morgen 

ja min datter elsker smide mig på gulvet lege��

Eller at deres egen skygge skal have tæsk. Det er min søns godmorgenleg for tiden 

Anmeld Citér

10. april 2017

Sprit25

Ena skriver:

Eller at deres egen skygge skal have tæsk. Det er min søns godmorgenleg for tiden 

Omg! Det lyder som en sjov leg

Anmeld Citér

10. april 2017

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Nogle gange ville nogle mødre under nogle omstændigheder gøre det, andre ikke. Du skriver ud fra én specifik situation og ønsker et alment svar, og det kan vi jo ikke give dig. Det er lidt ligesom at spørge, om man ville give sit barn en is, hvis det ikke havde spist aftensmad - det kommer jo an på 1000 ting og kan ikke besvares med "ja" eller "nej".

Vi var der ikke, vi kender ikke støjniveauet, vi kender ikke din tærskel, vi ved ikke, om barnet og/eller moren havde en øv-morgen osv. osv. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.