Moderkage biopsi overstået

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2017

HappyOne

Musen85 skriver:

Jeg har lige snakket med Viborg.. Det eneste vi har fået svar på er at det er en dreng. Prøven er videre sendt til rigshospitalet, for at genteste videre for at se om han har arvet min kromosomfejl.. Så vi er nede på 50% chance for at beholde ham.. 

Ej, jeg krydser alt hv jeg kan for at han ikke arver det  du er altid velkommen til at sende en pb hvis du får brug for det 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2017

Musen85

HappyOne skriver:

Ej, jeg krydser alt hv jeg kan for at han ikke arver det  du er altid velkommen til at sende en pb hvis du får brug for det 

Ja, vi krydser også alt.. Men syntes godt nok det er svært at være optimistisk efterhånden.. Nu blev vi endelig gravide efter 2 gul og ivf behandling, og så det her..  men heldigvis svar i morgen eller overmorgen lovede lægen og rigshospitalet 

Tak for tilbudet.. Skal nok skrive hvis jeg får brug for det 

Anmeld Citér

27. april 2017

Sabone

Stadig intet nyt? 

Anmeld Citér

27. april 2017

Musen85

Sabone skriver:

Stadig intet nyt? 

Nope.. Vi fik afvide i mandags at der ville gå 2-3 dage, så vi satser da stærkt på at få noget afvide i dag ellers får de et opkald mere fra mig 

Anmeld Citér

27. april 2017

Sabone

Musen85 skriver:

Nope.. Vi fik afvide i mandags at der ville gå 2-3 dage, så vi satser da stærkt på at få noget afvide i dag ellers får de et opkald mere fra mig 

Det er da helt vildt nervepirrende 

Anmeld Citér

27. april 2017

Musen85

Sabone skriver:

Det er da helt vildt nervepirrende 

Helt vild.. Kan slet ikke være i mig selv.. 

Og så oveni begyndte jeg pludselig at bløde lidt for et par timer siden.. Heldigvis ikke rigtig rødt, men man bliver sku da pisse nervøs. Det hjælper da lidt at jeg var til jordemor idag og hørte hjertelyd, men ork hvor vil jeg bare gerne have ro på nu.. 

Anmeld Citér

27. april 2017

Sabone

Musen85 skriver:

Helt vild.. Kan slet ikke være i mig selv.. 

Og så oveni begyndte jeg pludselig at bløde lidt for et par timer siden.. Heldigvis ikke rigtig rødt, men man bliver sku da pisse nervøs. Det hjælper da lidt at jeg var til jordemor idag og hørte hjertelyd, men ork hvor vil jeg bare gerne have ro på nu.. 

Det forstår jeg simpelthen så udmærket godt! Det er da bare alt for hårdt.. �� 

Anmeld Citér

27. april 2017

AnoMom

Hold kæft hvor er det umenneskeligt at du skal vente så længe på et svar. Bliver sq helt harm på dine vegne

Anmeld Citér

27. april 2017

Musen85

Sabone skriver:

Det forstår jeg simpelthen så udmærket godt! Det er da bare alt for hårdt.. �� 

Så har vi fået svar.. Og han er rask 

Sidder bare og hyler af lettelse nu 

Anmeld Citér

27. april 2017

superbaby

Årh, hvor dejligt at høre. Jeg tudede også af samme grund for en måneds tid siden.

Er så imponeret af, hvor tålmodig du har været .

Stort tillykke med drengen, så kan du begynde at glæde dig rigtigt

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.