Moderkage biopsi overstået

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2017

Musen85

Klumpe-dumpe skriver:

Det er godt nok længe du har ventet. Jeg fik min taget om torsdagen og fik (fortløbende) svar fredag eftermiddag. 

Jeg håber det bedste for jer :) 

Ja, jeg er også ved at slå rekord i hvor højt jeg kan hoppe hver gang min telefon ringer  syntes godt nok også det er længe nu.. I morgen er der gået 14 dage, men vi har jo også været uheldige at ramme påsken 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2017

Sabone

Musen85 skriver:

Ja, jeg er også ved at slå rekord i hvor højt jeg kan hoppe hver gang min telefon ringer  syntes godt nok også det er længe nu.. I morgen er der gået 14 dage, men vi har jo også været uheldige at ramme påsken 

Fuck altså.. Sender dig endnu et kram.. 

Hvor må det være uudholdeligt! 

Anmeld Citér

20. april 2017

Musen85

Sabone skriver:

Fuck altså.. Sender dig endnu et kram.. 

Hvor må det være uudholdeligt! 

Ja, fik også lige et mindre sammenbrud i dag.. De ringede endelig deroppe fra, men kun for at fortælle mig at mit stofskifte tal var lidt forhøjet så skulle komme til blodprøve i morgen og at der ikke var svar på biopsien endnu.. Nåede lige at tænke "Yes, så er der svar" da jeg kunne se det var fra sygehuset de ringede og så er det bare mit skide stofskifte de ringer om 

Anmeld Citér

20. april 2017

Sabone

Musen85 skriver:

Ja, fik også lige et mindre sammenbrud i dag.. De ringede endelig deroppe fra, men kun for at fortælle mig at mit stofskifte tal var lidt forhøjet så skulle komme til blodprøve i morgen og at der ikke var svar på biopsien endnu.. Nåede lige at tænke "Yes, så er der svar" da jeg kunne se det var fra sygehuset de ringede og så er det bare mit skide stofskifte de ringer om 

Ej altså.. Hvor er det bare super tarveligt!! 

Åha, håber alt er ok! 

Anmeld Citér

20. april 2017

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Musen85 skriver:

Ej men det er dog helt umenneskeligt! 

Jeg håber alt det bedste for dig. Stort kram.

Anmeld Citér

20. april 2017

HappyOne

Musen85 skriver:

Krydser finger for alt er godt 

Det gør jeg også for jer  hvor langt er du henne? 

Anmeld Citér

20. april 2017

Musen85

HappyOne skriver:

Det gør jeg også for jer  hvor langt er du henne? 

Jeg er 12+2

Anmeld Citér

20. april 2017

Musen85

SØS skriver:

Ej men det er dog helt umenneskeligt! 

Jeg håber alt det bedste for dig. Stort kram.

Ja, tror også godt at hun kunne hører på mig at jeg ikke var helt tilfreds over at hun ringede om det.. Ved selvfølgelig godt at mit stofskifte jo skal være i orden for babys skyld, men når man står og venter på et andet svar bliver man sku lidt irritabel 

Anmeld Citér

21. april 2017

Musen85

Lige en update.. Endte med selv at ringe på sygehuset for at spørge efter svar. Blev så efterfølgende ringet op af en læge, som kunne fortælle mig at svaret ligger ved dem nu, men hun kunne desværre ikke give mig det, da hun ikke havde autorisation til at godkende det.. Så jeg må vente til på mandag for at få afvide om vi er købt eller solgt 

Anmeld Citér

21. april 2017

Meyer

Profilbillede for Meyer
Musen85 skriver:

Lige en update.. Endte med selv at ringe på sygehuset for at spørge efter svar. Blev så efterfølgende ringet op af en læge, som kunne fortælle mig at svaret ligger ved dem nu, men hun kunne desværre ikke give mig det, da hun ikke havde autorisation til at godkende det.. Så jeg må vente til på mandag for at få afvide om vi er købt eller solgt 

Nej nu må de sgu tag sig sammen. Krydser fingre for et positivt resultat efter weekenden

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.