HappyOne skriver:
Min kæreste har FAB (familiær polyposis) son er 50% arveligt, så kender godt turen igennem, den er forfærdelig. Vi har været skrevet op på aalborg sygehus siden start 2015 og venter stadig, de sagde der var 2 års ventetid, og at vi ville have større chancer for en hurtigere graviditet hvis vi prøvede selv, så jeg har været igennem 2 provokeret aborter de sidste 2 år
Har du fået svar på din moderkagebiopsi jeg håber på alt godt
Jeg er bærer af WAS (wiskott aldrichs syndrome), men den har ingen indflydelse på mig pga at jeg er pige.
Vi blev skrevet op i januar sidste år, og blev også anbefalet at prøve selv indtil vi kunne få behandling, men det endte i 2 graviditeter uden for livmoder, en i hver æggeleder.. Så sluttede det jo helt naturligt med at kunne prøve selv
så valgte vi ivf behandling i Skive, for vi syntes ikke vi var klar til at give op selv endnu inden pgd var en mulighed.. Så nu er vi her og venter bare det det forbistrede svar, som vi jo syntes tager en evighed
Puha, det har da også været en hård kamp for jer
syntes simpelthen at det er for dårligt at man skal udsætte sig selv for sådan noget her pga for få ressourcer inden for det område! 
Anmeld
Citér