Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så fik vi overstået moderkage biopsien idag, og må vente op til 7 dage på svar
Men vi fik et lille gensyn med junior, som hjullede rundt med benene og vinkede så nu håber vi bare på et godt svar på moderkage biopsien i næste uge, så vi kan komme til at nyde det her noget mere og selvfølgelig kommer ud og bruge lidt penge, når vi får kønnet afvide
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Musen85 skriver: Så fik vi overstået moderkage biopsien idag, og må vente op til 7 dage på svar Men vi fik et lille gensyn med junior, som hjullede rundt med benene og vinkede så nu håber vi bare på et godt svar på moderkage biopsien i næste uge, så vi kan komme til at nyde det her noget mere og selvfølgelig kommer ud og bruge lidt penge, når vi får kønnet afvide
Har du fået svar?
Sabone skriver: Har du fået svar?
Nej desværre ikke endnu vi fik afvide i onsdags at hvis de ikke havde svaret onsdag eftermiddag ville vi først få svar efter påsken... Så er pænt meget ved at gå ud af mit gode skind
Musen85 skriver: Nej desværre ikke endnu vi fik afvide i onsdags at hvis de ikke havde svaret onsdag eftermiddag ville vi først få svar efter påsken... Så er pænt meget ved at gå ud af mit gode skind
Ej, det er også tarveligt at gå gennem påsken med
Krydser alt for at baby er helt ok
Sabone skriver: Ej, det er også tarveligt at gå gennem påsken med Krydser alt for at baby er helt ok
Ja det syntes vi også lidt det var men de kan jo selvfølgelig heller ikke skynde sig mere end de gør.. Men vi satser da på et godt svar, forhåbentlig i morgen vi har da heldigvis 75% chance for et godt svar
Musen85 skriver: Ja det syntes vi også lidt det var men de kan jo selvfølgelig heller ikke skynde sig mere end de gør.. Men vi satser da på et godt svar, forhåbentlig i morgen vi har da heldigvis 75% chance for et godt svar
Ja, de gør helt sikkert, hvad de kan. Men ventetiden er frygtelig!
Håber sådan I får gode nyheder
Noget nyt?
Sabone skriver: Noget nyt?
Næh.. Vi venter stadig hvis de ikke ringer i morgen, prøver jeg simpelthen at ringe derop..
Musen85 skriver: Næh.. Vi venter stadig hvis de ikke ringer i morgen, prøver jeg simpelthen at ringe derop..
Ej, hvor er det altså tarveligt
Håber I får svar i dag så!
Sabone skriver: Ej, hvor er det altså tarveligt Håber I får svar i dag så!
Ja, er også virkelig ved at være nervøs nu.. Håber så meget at de ringer idag, så vi kan få det her overstået
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128