Moderkage biopsi overstået

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. april 2017

Musen85

Meyer skriver:

Nej nu må de sgu tag sig sammen. Krydser fingre for et positivt resultat efter weekenden

Blev også fuldstændig paf, da hun sagde at svaret var kommet i dag.. Det er jo ikke sådan en ligegyldig ting at gå svar på! Vi håber og satser på godt svar på mandag .. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2017

Sabone

Musen85 skriver:

Lige en update.. Endte med selv at ringe på sygehuset for at spørge efter svar. Blev så efterfølgende ringet op af en læge, som kunne fortælle mig at svaret ligger ved dem nu, men hun kunne desværre ikke give mig det, da hun ikke havde autorisation til at godkende det.. Så jeg må vente til på mandag for at få afvide om vi er købt eller solgt 

Anmeld Citér

24. april 2017

HappyOne

Musen85 skriver:

Så fik vi overstået moderkage biopsien idag, og må vente op til 7 dage på svar 

Men vi fik et lille gensyn med junior, som hjullede rundt med benene og vinkede  så nu håber vi bare på et godt svar på moderkage biopsien i næste uge, så vi kan komme til at nyde det her noget mere  og selvfølgelig kommer ud og bruge lidt penge, når vi får kønnet afvide 

Hvad så, har du stadig ikke fået dit svar 

Anmeld Citér

24. april 2017

Musen85

HappyOne skriver:

Hvad så, har du stadig ikke fået dit svar 

Jeg har lige snakket med Viborg.. Det eneste vi har fået svar på er at det er en dreng. Prøven er videre sendt til rigshospitalet, for at genteste videre for at se om han har arvet min kromosomfejl.. Så vi er nede på 50% chance for at beholde ham.. 

Anmeld Citér

24. april 2017

Mortil2piger18

Musen85 skriver:

Jeg har lige snakket med Viborg.. Det eneste vi har fået svar på er at det er en dreng. Prøven er videre sendt til rigshospitalet, for at genteste videre for at se om han har arvet min kromosomfejl.. Så vi er nede på 50% chance for at beholde ham.. 

Øv hvor jeg håber for dig at alt er okay. Vi mistede vores datter i sidste uge 20+5 til en misdannelse der rammer 1 ud af 40.000 jeg skulle selv føde hende. Det var frygteligt at gå igennem en rigtig fødsel med alt hvad det indebærer og ikke få sit barn med hjem 

Anmeld Citér

24. april 2017

Musen85

Mortilenengel17 skriver:

Øv hvor jeg håber for dig at alt er okay. Vi mistede vores datter i sidste uge 20+5 til en misdannelse der rammer 1 ud af 40.000 jeg skulle selv føde hende. Det var frygteligt at gå igennem en rigtig fødsel med alt hvad det indebærer og ikke få sit barn med hjem 

Håber vi godt nok også..

Puha, det må have været en hård oplevelse.

Anmeld Citér

24. april 2017

Mortil2piger18

Musen85 skriver:

Håber vi godt nok også..

Puha, det må have været en hård oplevelse.

Det var umenneskeligt ! 

Jeg krydser mine fingre for jer, ingen mor fortjener at gå gennem sådan noget 

Anmeld Citér

24. april 2017

Musen85

Mortilenengel17 skriver:

Det var umenneskeligt ! 

Jeg krydser mine fingre for jer, ingen mor fortjener at gå gennem sådan noget 

Nej, Det er der absolut ingen der fortjener at gå igennem 

Vi er heldigvis kun i uge 13, så hvis nu det ender træls det her, vælger vi kirurgisk. Men det er fandme godt nok en hård tanke, at kunne risikere at miste ham 

Anmeld Citér

24. april 2017

Mortil2piger18

Musen85 skriver:

Nej, Det er der absolut ingen der fortjener at gå igennem 

Vi er heldigvis kun i uge 13, så hvis nu det ender træls det her, vælger vi kirurgisk. Men det er fandme godt nok en hård tanke, at kunne risikere at miste ham 

Det er det virkelig, når man ikke ved om man er købt eller solgt. Men tænk på de 50% chance for at i får ham!

Vi fik 0 % chance for overlevelse, måske jeg godt kunne gå tiden ud men så ville hun måske overleve et par dage hvis vi var heldige 

Anmeld Citér

24. april 2017

Musen85

Mortilenengel17 skriver:

Det er det virkelig, når man ikke ved om man er købt eller solgt. Men tænk på de 50% chance for at i får ham!

Vi fik 0 % chance for overlevelse, måske jeg godt kunne gå tiden ud men så ville hun måske overleve et par dage hvis vi var heldige 

Vi vælger også at tro på at vi rammer de gode 50%.. 

Puha.. Kan egentlig godt forstå at i ikke valgte at gå tiden ud. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.