Mom skriver:
Tak for dit svar 
Er der så tale om en tilfældighed, at disse kvinders symptomer, ramler sammen med vaccinen?
Vi har selv underlivskæft og brystkræft hos kvinderne i familien, så vil gerne sikre min datter bedst muligt, men omvendt syntes jeg, at have hørt så meget "skidt" om lige præcis denne vaccine.
Hvis man går lidt ind i tallene, vil man se, at disse piger statistisk set også var mere syge end gennemsnittet af deres jævnaldrende inden vaccinen.
Derudover ER teenageårene typisk det tidspunkt, hvor piger får dette sygdomsbillede - jeg har set en pige på 13 med præcis det samme billede som hpv-vaccinations-bivirkninger, hun havde bare aldrig fået vaccinen.
Disse piger ER syge. De er bare ikke syge af hpv-vaccinationen. Og når man ser på antallet af indrapporterede bivirkninger i forhold til antallet af vaccinerede, er det forsvindende lidt. I øvrigt er det et DANSK fænomen, hvorfor? Fordi Liselotte Blixt og hendes konspirationskumpaner hyper det! Ude Og Hjemme er sammen med Familiejournalen blevet vigtigere informationskilder end faglige tidsskrifter. Suk.
Anmeld
Citér