Når man er et fjols og ikke vaccinere sit barn....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.563 visninger
44 svar
173 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. marts 2017

Aristocats

Sker dette! En omgang mæslinger fra Asien, tak mor og far! 

http://nyheder.tv2.dk/samfund/2017-03-16-ung-dansk-kvinde-har-faet-konstateret-maeslinger

PSA: Vacciner dine børn. Der er ingen undskyldning. 

Hilsen hippie speltkussen der elsker urtemedicin, krystal healing og helsekost som enhver anden, men som vaccinere sine børn med et smil på læben med tanken om at mine børn heldigvis aldrig får sig pådraget sig mæslinger fra Asien eller polio...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2017

FruStolpe

Jeg er enig, helt ind i knoglerne 

Anmeld Citér

17. marts 2017

Cassandra

Aristocats skriver:

http://nyheder.tv2.dk/samfund/2017-03-16-ung-dansk-kvinde-har-faet-konstateret-maeslinger

Hilsen hippie speltkussen der elsker urtemedicin, krystal healing og helsekost som enhver anden, men som vaccinere sine børn med et smil på læben med tanken om at mine børn heldigvis aldrig får sig pådraget sig mæslinger fra Asien eller polio...

Helt enig - 

Anmeld Citér

17. marts 2017

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ka man endelig ik blive vaccineret som voksen?? Vh stine

Anmeld Citér

17. marts 2017

Troldemommi

Aristocats skriver:

Så meget enig, fatter ikke man kan være så dum at fravælge sine børn's vaccinationer, og så er jeg fuldstændig ligeglad med hvilke undskyldninger der er.

Anmeld Citér

17. marts 2017

Guldlok88

StineW79 skriver:

Jo, det kan man godt �� 

Anmeld Citér

17. marts 2017

Berta

StineW79 skriver:

JA - det kan man godt. Og jeg kan da kun anbefale det.

I øvrigt er jeg fuldstændig enig med ts. 

Berta

Anmeld Citér

17. marts 2017

2skønnebørn

Profilbillede for 2skønnebørn

Så du anderkender ikke de forældre som fravælger vaccinen på grund af fx alluminiumsallergi? Mine børn er vaccineret, men bliver så "træt" når debatten er så ensporet og fordømmende....det er ikke så sort/Hvidt for alle som du fremstiller det. Disse folk kæmper en brav kamp for at få lov at give deres børn en vaccine uden alluminium, men det er for dyrt for staten at give den, så jeg forstår godt de fravælger den! 

Anmeld Citér

17. marts 2017

MomInTheMaking

Så du anderkender ikke de forældre som fravælger vaccinen på grund af fx alluminiumsallergi? Mine børn er vaccineret, men bliver så "træt" når debatten er så ensporet og fordømmende....det er ikke så sort/Hvidt for alle som du fremstiller det. Disse folk kæmper en brav kamp for at få lov at give deres børn en vaccine uden alluminium, men det er for dyrt for staten at give den, så jeg forstår godt de fravælger den! 

Jeg er med dig her og måske jeg får hug!��

Min datter er også vaccineret, men synes for det første ikke det er særlig sagligt at kalde andre grimme ting, bare fordi man er uenig i deres valg.. man kan godt være uenig uden at være grim!

Derudover er jeg også træt.. træt af ensporet tankegang uden nuancer!

Verden er bare ikke sort/hvid.. men hold da op, hvor er der mange der opføre sig som om den er. 

Men jeg synes btw også at man skal vaccinere. Med de vacciner der er blevet testet i årtier. HPV er jeg stadig skeptisk omkring, så jeg har fravalgt den for mig selv og så må vi se hvad forskningen siger når min datter når den alder hvor hun evt. Skal have den.

Anmeld Citér

17. marts 2017

Jullesnulle

MomInTheMaking skriver:

Jeg er med dig her og måske jeg får hug!��

Min datter er også vaccineret, men synes for det første ikke det er særlig sagligt at kalde andre grimme ting, bare fordi man er uenig i deres valg.. man kan godt være uenig uden at være grim!

Derudover er jeg også træt.. træt af ensporet tankegang uden nuancer!

Verden er bare ikke sort/hvid.. men hold da op, hvor er der mange der opføre sig som om den er. 

Men jeg synes btw også at man skal vaccinere. Med de vacciner der er blevet testet i årtier. HPV er jeg stadig skeptisk omkring, så jeg har fravalgt den for mig selv og så må vi se hvad forskningen siger når min datter når den alder hvor hun evt. Skal have den. Men det jo så heller ikke for en sygdom der smitter. 

..?? Øh jo HPV smitter. Det er en virus...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.