Sengetid? For store børn..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.457 visninger
67 svar
128 synes godt om
8. marts 2017

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Hej Alle. Jeg har lige haft en diskussion med min datter på snart 13. Hun synes det er urimeligt at hun skal i seng kl 20.00 når alle dem fra klassen nu kommer i seng kl 22.00. Men passer det ? Hvad tid kommer jeres store børn i seng ? 

Grunden til at jeg forlanger at hun kommer i seng kl 20.00 er at hun har svært ved at vågne om morgenen. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2017

AnoMom

Aisha skriver:

Hej Alle. Jeg har lige haft en diskussion med min datter på snart 13. Hun synes det er urimeligt at hun skal i seng kl 20.00 når alle dem fra klassen nu kommer i seng kl 22.00. Men passer det ? Hvad tid kommer jeres store børn i seng ? 

Grunden til at jeg forlanger at hun kommer i seng kl 20.00 er at hun har svært ved at vågne om morgenen. 

Da jeg var 13 kom jeg også i seng kl 22. Der skulle jeg ligge i min seng men slukket lys. 

Anmeld Citér

8. marts 2017

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
AnoMom skriver:

Da jeg var 13 kom jeg også i seng kl 22. Der skulle jeg ligge i min seng men slukket lys. 

Øv. Så hun har ret 

Synes bare hun virker så træt. Hun har altid sovet kl 20.00, men nu er hun ikke så lille mere..

Anmeld Citér

8. marts 2017

Aristocats

Jeg synes kl. 20 er aaaalt for tidligt til en 13-årig. Nogle gange kommer min 4-årige i seng lidt i 20 - men måske er vi også bare nogle uansvarlige forældre  Men ja, jeg synes 22 er langt mere rimeligt for en teenager - 20 er lige at trække den lidt. 

Anmeld Citér

8. marts 2017

ann-kristina

Vores 12 årige datter kommer i seng kl 20.30-21.00. Så læser hun lidt. Lyset er slukket  senest 21.30

Hun står op kl7.303

Anmeld Citér

8. marts 2017

FruK

Min på 14 er i seng 21.30-22 til hverdag. I weekenden bestemmer han selv.

Jeg ville sige at hvis hun kan stå op uden (store) problemer om morgenen og ikke virke for træt om dagen, så kan hun komme senere i seng. Ellers ikke. Men må give hende ret i at det virker tidligt for en 13-årig.

Anmeld Citér

8. marts 2017

PernilleogLouis

Min på 9 kommer i seng 20.30

Men falder din datter i søvn kl 20 ?? Eller ligger hun alligevel vågen ?

Anmeld Citér

8. marts 2017

Carina:-)

Min på 11 slukker lyset kl 22 

Vi er b mennesker i stor stil herhjemme og han kan sove til kl 07.30 og 2 dage i ugen til 8.30 plus at han står op med det samme jeg kalder så ikke før kl 22 og kan høre på de andre forældre i klassen at deres også går i seng deromkring. 

Anmeld Citér

8. marts 2017

Ploffer

Min på 11 skal gøre sig natklar kl 21

så må

han gerne ligge og læse en halv times tid og så skal der slukkes 21:30

synes 22 vil være rimeligt for sin datter HVIS hun kan komme op om morgenen.

ellers må I starte med at sige kl 21

Anmeld Citér

8. marts 2017

Mortilah

I hverdagen er det 21 hos os for en 11 årig- og i weekenderne/ferieofte 22-22:30. Børnene må alle uanset alder, gerne være længe oppe i ferierne. De sover også længere så..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.