Nadia Shila, fra de unge mødre.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2017

Sprit25

Monski skriver:

http://realityportalen.dk/rcarticle/de-unge-moedre-deltagere-kraeves-faengslet-her-er-alle-anklagerne/

Har set det!! 

Håber virkelig at hun tager sig sammen nu og kommer hjem

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2017

Monski

Sprit25 skriver:

Har set det!! 

Håber virkelig at hun tager sig sammen nu og kommer hjem

Ej men det er jo fuldstændig sindssygt. Stakkels stakkels kyle  

Anmeld Citér

28. februar 2017

Sprit25

Monski skriver:

Ej men det er jo fuldstændig sindssygt. Stakkels stakkels kyle  

Det er så vildt. Håber kanal 4 klipper alt ud med hende i denne her sæson! Hun skal ikke have tv tid

Anmeld Citér

2. marts 2017

EnGodMor

Jeg aner ikke hvem hun er, ser ikke de unge mødre og alt det der. 

Men kan nogle fortælle mig kørt hvad efter med dette her pigebarn, hendes søn og mor? 

Har de boet i Danmark og er på ferie i USA? Eller hvor bor hun? Bare lige et kort referat fra start til nu kan nogle fortælle mig det? 

Nu har jeg læst noget om herfra, at hun bor på gaden og er en dårlig mor og så videre, men tænker da, at hvis det var så slem med hende, ville de socialemyndigheder så ikke sørge for at få hende hjem igen?

Jeg kender ikke noget til det, men spørg blot, da jeg bliver chokeret over alt det jeg har læst her

Anmeld Citér

2. marts 2017

NupaSofia

Jeg ville ikke skrive mere i tråden medmindre den blev bragt til live, men nu kan jeg ikke lade være. Nej, hvor jeg ikke forstår alle de videoer på youtube eller det med hele tiden at tage til genmæle på sociale medier, hvis man bare gerne vil have fred/forsvinde fra søgelyset.

Blot en undring.

Anmeld Citér

2. marts 2017

Sprit25

EnGodMor skriver:

Jeg aner ikke hvem hun er, ser ikke de unge mødre og alt det der. 

Men kan nogle fortælle mig kørt hvad efter med dette her pigebarn, hendes søn og mor? 

Har de boet i Danmark og er på ferie i USA? Eller hvor bor hun? Bare lige et kort referat fra start til nu kan nogle fortælle mig det? 

Nu har jeg læst noget om herfra, at hun bor på gaden og er en dårlig mor og så videre, men tænker da, at hvis det var så slem med hende, ville de socialemyndigheder så ikke sørge for at få hende hjem igen?

Jeg kender ikke noget til det, men spørg blot, da jeg bliver chokeret over alt det jeg har læst her

Med Nadia er det umuligt at fortælle en kort historie. 

Men hun flygtede til USA angiveligt grundet en voldelig eks. Hun søgte asyl men nu er det kommet frem at hun har en enorm politisag på halsen. Tjek evt realityportalen

Anmeld Citér

2. marts 2017

EnGodMor

Sprit25 skriver:

Med Nadia er det umuligt at fortælle en kort historie. 

Men hun flygtede til USA angiveligt grundet en voldelig eks. Hun søgte asyl men nu er det kommet frem at hun har en enorm politisag på halsen. Tjek evt realityportalen

Tusinde tak. Men wao, læste lige der hvor du sagde det, det undrer mig bare at de sociale myndigheder eller politiet ikke Gør noget ud af det?

Anmeld Citér

2. marts 2017

Camellia

http://realityportalen.dk/rcarticle/nadia-shilas-ekskaereste-aabner-jeg-bare-have-kyle-hjem/

Anmeld Citér

2. marts 2017

NupaSofia

Camellia skriver:

http://realityportalen.dk/rcarticle/nadia-shilas-ekskaereste-aabner-jeg-bare-have-kyle-hjem/

Nu er jeg alligevel blevet nysgerrig. Melder historien noget om, hvorfor faren til drengen ikke har forældermyndigheden? Hvis alle omstændigheder omkring Nadia Shila er så alarmerende?

Altså udover den indlysende årsag lige nu, som så er, at hun har forladt landet. 

Anmeld Citér

2. marts 2017

Venterpålillesøster

NupaSofia skriver:

Nu er jeg alligevel blevet nysgerrig. Melder historien noget om, hvorfor faren til drengen ikke har forældermyndigheden? Hvis alle omstændigheder omkring Nadia Shila er så alarmerende?

Altså udover den indlysende årsag lige nu, som så er, at hun har forladt landet. 

Har læst at faren ikke magter barnet og hellere ser at han er på en institution/plejefamilie 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.