Nadia Shila, fra de unge mødre.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2017

Mortiltrepiger

Hun er jo på flugt fra mega fuske gæld i dk. 

Hun er håbløs og håber hun får fjernet sin søn ASAP.

stakkels knægt der lever på gaden med en mor som ikke formår og give barnet hvad han har brug for

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2017

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Hvilket sæson er hun med i?

Anmeld Citér

27. februar 2017

Sprit25

Love Angel skriver:

Hvilket sæson er hun med i?

Åh siden sæson 15 mener jeg

Anmeld Citér

27. februar 2017

AnoMom

Jeg har ikke selv fulgt hende. Men undre mig lidt og håber det er ok at jeg spørger. Men hvis hun er så slem som i siger hvorfor følger i hende så? Og hvis i mener at hun ikk skal have opmærksomhed. Hvorfor så denne debat? :-)

ikke for at være flabet eller noget. Bare almindelig undren 

Anmeld Citér

27. februar 2017

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
AnoMom skriver:

Jeg har ikke selv fulgt hende. Men undre mig lidt og håber det er ok at jeg spørger. Men hvis hun er så slem som i siger hvorfor følger i hende så? Og hvis i mener at hun ikk skal have opmærksomhed. Hvorfor så denne debat? :-)

Jeg følger hende fordi jeg er nysgerrig. Sådan helt ærligt. Nysgerrig om drengen er ok, ja om de Alle er, hvad der sker i deres liv osv  

Jeg kommenterer ikke, da jeg mener, at det kan hun ikke bruge til noget. Der er så mange, som kommer med grimme kommentarer. 

Anmeld Citér

27. februar 2017

Sprit25

AnoMom skriver:

Jeg følger hende af nysgerrighed. Fordi jeg er inderligt bekymret for hendes søn og vil gerne vide om han kommer hjem til dk igen 

Anmeld Citér

27. februar 2017

AnoMom

Sprit25 skriver:

Jeg følger hende af nysgerrighed. Fordi jeg er inderligt bekymret for hendes søn og vil gerne vide om han kommer hjem til dk igen 

Fair nok. Var som sagt heller ikke for at være flabet men bare undren. :-) 

Anmeld Citér

27. februar 2017

Mami

Hvis hun bor i USA, kan det meldes til social service og finder de hende helt uegnet vil han blive givet til nærmeste slægtning/far. Hvis de endda ikke er her på grønne papirer er der stor chance for immigration smider dem til dk. 

nogen der ved hvilken stat og hvor hun konkret befinder sig? Så skal jeg gerne undersøge nærmere  

Anmeld Citér

27. februar 2017

Aristocats

Mami skriver:

Hvis hun bor i USA, kan det meldes til social service og finder de hende helt uegnet vil han blive givet til nærmeste slægtning/far. Hvis de endda ikke er her på grønne papirer er der stor chance for immigration smider dem til dk. 

nogen der ved hvilken stat og hvor hun konkret befinder sig? Så skal jeg gerne undersøge nærmere  

Der står på hendes Instagram-profil at det er i Californien. 

Anmeld Citér

27. februar 2017

Mami

Aristocats skriver:

Der står på hendes Instagram-profil at det er i Californien. 

Prøver lige at stalke hendes profil så jeg forhåbentlig kan få en ide om hvor i Cali

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.