Nadia Shila, fra de unge mødre.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. februar 2017

NupaSofia

Er det for sent at Nadia Shila selv bliver tvangsfjernet? 

Nej spøg til side, så bliver jeg lidt trist over programmer som Dum, hvor socialt udsatte eller mindre begavede mennesker med behov for opmærksomhed bliver udstillet. Det er jo nemt at hævde sig over andre. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2017

Sprit25

NupaSofia skriver:

Er det for sent at Nadia Shila selv bliver tvangsfjernet? 

Nej spøg til side, så bliver jeg lidt trist over programmer som Dum, hvor socialt udsatte eller mindre begavede mennesker med behov for opmærksomhed bliver udstillet. Det er jo nemt at hævde sig over andre. 

Fuldstændig. Det er så tragisk. Og nu lever hun må gaden, i et land der ikke just er mega tolerant , og skal kæmpe sig ovenpå. Jeg magter det ikke. 

Anmeld Citér

26. februar 2017

sommerfuglen82

Har også fulgt med og gud det er så tragisk  
Og så frygteligt at der intet kan gøres/ikke bliver gjort for at få den stakkels dreng hjem pga regler hun er efter min mening helt væk og burde spærres inde, at udsætte sit barn for det hun gør er så langt ude...
Og stakkels drengens far han kan heller intet stille op.

Anmeld Citér

26. februar 2017

Sprit25

Saphiira skriver:

Jeg følger hende også på Instagram... og synes også det er synd. Desuden synes jeg, at hun deler for meget til offentligheden.. man får kun halve historier at vide, så måske kan det virke værre eller mildere end tingene egentlig er.. 

hun får rigtig mange kommentarer på det, og fatter seriøst ikke, at hun gider det.. 

sksl lige siges, at jeg ikke forsvarer hende, for jeg forstår heller ikke, og synes også det er synd for drengen, at de har været hjemløse osv..

Fatter slet ikke at folk gider at kommentere. Jeg har en teori om at jo mere vi skaber en debat om det her, jamen jo mere nyder hun det

Anmeld Citér

26. februar 2017

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Sprit25 skriver:

Fatter slet ikke at folk gider at kommentere. Jeg har en teori om at jo mere vi skaber en debat om det her, jamen jo mere nyder hun det

Tror du har ret..

Anmeld Citér

26. februar 2017

Sprit25

Saphiira skriver:

Tror du har ret..

Også derfor jeg valgte at åbne en debat her plus synes folk er virkelig lede ved hende. Hun er langt nede

Anmeld Citér

26. februar 2017

A-1995

Jeg følger også med.. det er ubegribeligt at hun ikke selv kan se hvordan hun er ved at ødelægge sit eget barn, og at det overhovedet kan få lov at stå på uden der bliver grebet ind, det forstår jeg slet ikke. 

Jeg håber virkelig for kyle at han snart kommer til Danmark og kommer hjem til sin far eller en plejefamilie som kan give ham ro og tryghed. ��

Anmeld Citér

26. februar 2017

Sprit25

A-1995 skriver:

Jeg følger også med.. det er ubegribeligt at hun ikke selv kan se hvordan hun er ved at ødelægge sit eget barn, og at det overhovedet kan få lov at stå på uden der bliver grebet ind, det forstår jeg slet ikke. 

Jeg håber virkelig for kyle at han snart kommer til Danmark og kommer hjem til sin far eller en plejefamilie som kan give ham ro og tryghed. ��

Tror desværre ikke at faren har en jordisk chanche for at tage sig af kyle. Han har vidst selv udtalt at han hellere så kyle i en plejefamilie da han heller ikke magtede ham

Anmeld Citér

26. februar 2017

A-1995

Sprit25 skriver:

Tror desværre ikke at faren har en jordisk chanche for at tage sig af kyle. Han har vidst selv udtalt at han hellere så kyle i en plejefamilie da han heller ikke magtede ham

Det bliver jo bestemt heller ikke nemmere at skulle tage sig af ham som tiden går. Når/hvis han kommer hjem, tror jeg det vil være en utroligt skadet/medtaget lille dreng ��

Anmeld Citér

26. februar 2017

Sprit25

A-1995 skriver:

Det bliver jo bestemt heller ikke nemmere at skulle tage sig af ham som tiden går. Når/hvis han kommer hjem, tror jeg det vil være en utroligt skadet/medtaget lille dreng ��

Meget skadet og en meget skadet Nadia  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.